English

رابطه عملکرد کمیته امداد و نهادهای اجرایی و اقتصادی معکوس است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رابطه عملکرد کمیته امداد و نهادهای اجرایی و اقتصادی معکوس است و هر جا که دستگاه های اجرایی بد عمل کنند کمیته امداد باید برای رفع نواقص اقدام کند.

رابطه عملکرد کمیته امداد و نهادهای اجرایی و اقتصادی معکوس است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز(سه‌شنبه، ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: نهادهای انقلاب اسلامی به دلیل روح و روحیه انقلابی هیچگاه به این فکر نبوده‌اند که ریالی از دولت بگیرند و هزینه کنند، تمام نهادهای انقلابی به فکر کمک به کشور هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها نهادی که اسم امام خمینی(ره) روی آن نهاده شده کمیته امداد است افزود: بسیاری از طرح های مهم که قبل از تشکیل کمیته امداد وجود نداشته با تشکیل این نهاد شکل گرفته است همانند طرح صندوق صدقات وطرح اکرام برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست که از طرح های مهم کمیته امداد برای کمک به محرومان و یتیمان است.

مصری با بیان اینکه سالانه بیش از ۱۰۰ هزار شغل پایدار در کمیته امداد امام خمینی(ره) شکل می گیرد ادامه داد: رابطه عملکرد کمیته امداد و نهادهای اجرایی و اقتصادی معکوس است و هر جا دستگاه های اجرایی و اقتصادی بد عمل می کنند کمیته امداد اقدام می‌کند و هر جا که دستگاه های اجرایی خوب عمل می کنند کار کمیته امداد کم می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محرومانی که به دلیل حوادثطبیعی وام گرفته اند معوقاتشان زیر یک درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه