English

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هتک حرمت مسجدالاقصی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هتک حرمت مسجدالاقصی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هتک حرمت مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری موج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هتک حرمت مسجدالاقصی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است.

جنایت اخیر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در مسجد الاقصی که منجر به جراحت و بازداشت معتکفین روزه‌دار فلسطینی در قبله‌گاه اول مسلمانان گردید ، پرده‌ دیگری از چهره خشونت بار و توحش ذاتی این رژیم موقت و نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی دنیا به نمایش گذاشت ؛ رژیمی وحشی که برای رسیدن به اهداف زیاده خواهانه و اشغالگرایانۀ خود از هیچ عمل غیر انسانی دریغ نمی کند.

حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی نشان از ترس و استیصال در مقابل انتفاضۀ نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه است و آن را به کابوسی سخت برای اشغال گران قدس و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ها بدل ساخته است.

امروز ایستادگی و مقاومت اسلامی شکل گرفته در کرانۀ باختری رود اردن همراه با بپاخواستن جونان مؤمن و با انگیزۀ و اوضاع داخلی آشفته و متزلزل در سرزمین های اشغالی ؛ معادلات را به نفع جریان مقاومت و ملت قهرمان فلسطین تغییر اساسی داده و رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی و اضمحلال نزدیک ساخته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ ضمن محکومیت شدید این جنایت سبوعانۀ رژیم اشغالگر قدس در هتک حرمت قبلۀ اول مسلمانان جهان ، از همه ملت ها و دولت های اسلامی ، نخبگان و مجامع بین المللی ، آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان می‌خواهد این جنایت و حرکت شنیع را محکوم نموده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانۀ صهیونیست‌ها شوند. بی تردید ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادیخواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ کوبنده ای به جنایات صهیونیست ها خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه