English

فرمانده سپاه:

دیدار با خانواده شهدا انگیزه‌ها را مضاعف می‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معتقد هستیم دیدارهای خانواده های شهدا به ما روحیه و توانایی های استثنایی می دهد و انگیزهای ما را مضاعف و زنده نگه می دارد.

دیدار با خانواده شهدا انگیزه‌ها را مضاعف می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدارهای نوروزی با خانواده معظم شهیدان احمد متوسلیان، سعید و محمد طوقانی و مهدی ذاکر حسینی امنیت، آرامش، پیشرفت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان دانست و گفت: همانطور که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه ما هستند، خانواده های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند.

 وی خاطرنشان کرد: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد. 

سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم ۱۳۰ هزار شهید سپاه و بسیج پای آرمان های انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران گفت: برنامه ریزی سپاه این است که تمام فرماندهان سپاه در سراسر کشور به طور منظم و مستمر ، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در سال جاری را نیز در اولویت های خود داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی