English

سرلشکر باقری:

تامین دغدغه مسکن نیروهای مسلح در دستور کار است/ امروز بیش از ۱۰ هزار واحد تحویل شد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم افتتاح و تحویل‌دهی واحد‌های مسکونی ساخته شده نیرو‌های مسلح گفت: امروز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل همکاران و همرزمان عزیزمان در نیرو‌های مسلح می‌شود.

تامین دغدغه مسکن نیروهای مسلح در دستور کار است/ امروز بیش از ۱۰ هزار واحد تحویل شد

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم افتتاح و تحویل‌دهی واحد‌های مسکونی ساخته شده نیرو‌های مسلح اظهار داشت: امروز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل همکاران و همرزمان عزیزمان در نیرو‌های مسلح می‌شود که این بخشی از نهضت ساخت مسکن در نیرو‌های مسلح است که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

سردار باقری افزود: امیدواریم مسئله مسکن که یکی از موضوعات اصلی زندگی هر خانواده از جمله همرزمان ما در نیرو‌های مسلح است با این روند مطلوبی که آغاز شده است به خوبی پیش برود و به ثمر بنشیند تا در سایه آرامش، ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.
وی گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که میان نیرو‌های مسلح و دولت محترم امضا شده است، تعداد ۵۰۰ هزار واحد مسکونی از مجموعه طرح ملی مسکن جهت ارائه مسکن شخصی کارکنان نیرو‌های مسلح تدبیر شده که برای رسیدن به این عدد بزرگ در طول مدتی که تعهد شده است. طبیعتا باید روند کار با صنعتی‌سازی ساختمان پیش می‌رفت و به‌حمدلله وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در این رابطه پیشگام شد و ساخت یک پروژه مسکن صنعتی را آغاز کرده و به سرعت خاتمه داد و بعد دو شرکت داخلی وارد کار شدن و سه مجموعه مسکونی نیز به طور همزمان با سرعت بالایی ساخته شدند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: پروژه‌ای که امروز در شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، مجموعه هشت طبقه‌ای است که در مدت ۱۳۰ روز به مرحله بهره‌برداری رسیده است و از جهات مختلف به ویژه هزینه و استحکام در برابر زلزله قابل توجه است و این پروژه نمونه‌ای شد برای اینکه بتوانیم آن را با سرعت بالا در سراسر کشور توسعه دهیم.

سرلشکر باقری گفت: نیرو‌های مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساخت و ساز ساختمان پیشگام خواهند بود و تلاش می‌کنیم تا در مدت قابل قبولی واحد‌های متعهد شده را بسازیم.
وی گفت: در حال حاضر حدود ۱۹۹ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیرو‌های مسلح در مراحل مختلف، آغاز ساخت، تا بهره برداری است و امروز نیز مراسم کلنگ‌زنی ۳۱ هزار واحد مسکونی نیز انجام می‌شود.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز ۱۳ هزار واحد تحویل کارکنان نیرو‌های مسلح می‌شود، گفت: این گام نخست ما دراین عرصه محسوب می‌شود و همچنین مسکن سازمانی نیز برای همرزمان ما در نقاط مرزی در حال ساخت است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی