English

لایحه بودجه ۱۴۰۲؛

تخصیص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی در سال آینده تعیین شد

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل ۲۵ همت قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.

تخصیص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی در سال آینده تعیین شد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز شنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بند ک تبصره ۱ را به تصویب رساندند.

بر اساس بخش درآمدی بند ک تبصره ۱؛ در سال ۱۴۰۲ وزارت نفت مکلف است معادل مبلغ دویست و پنجاه هزار میلیارد ریال نفت خام از محل منابع در اختیار شرکت ملی نفت ایران در اختیار پالایشگاه ها قرار داده و به میزان آن، به صورت ماهانه از ابتدای سال ۱۴۰۲ مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) در اختیار دستگاه های اجرایی موضوع این قانون قرار دهد و در حساب های فی مابین خود و خزانه داری کل کشور اعمال و آن را از محل خوراک تحویلی تسویه نماید.

وزارت نفت مکلف است مابه التفاوت قیمت هر تن هفتاد و پنج میلیون ریال با میانگین وزنی ماهانه قیمت های معاملاتی مواد اولیه (وکیوم باتوم) در بورس را با تعدیل قیمت ماهانه خوراک از طریق شرکت ملی پخش و پالایش جبران و اعمال حساب نماید. در صورت کاهش قیمت قیر ، مقدار قیر تحویلی به دستگاه های موضوع این بند افزایش می یابد.

 

بیشتر بخوانید:

 

با هماهنگی شکل گرفته در دولت بر مشکل ساماندهی بازار ارز فائق خواهیم آمد

مجلس با افزایش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی مخالفت کرد

سقف منابع حاصل از صادرات نفت در سال ۱۴۰۲ تعیین شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه