English

نماینده مردم تهران:

هوای شهرها به واسطه گرانی ارز و طلا وضعیت خوبی ندارد!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هوای شهرها و روستاهای کشور به واسطه گرانی ارز، سکه و طلا وضعیت خوبی ندارد.

هوای شهرها به واسطه گرانی ارز و طلا وضعیت خوبی ندارد!

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص موافقت‌نامه آب و هوایی پاریس بیان کرد: جایگاه و شأن مجلس مهم است. امروز آب و هوای شهرها و روستاهای کشور به واسطه گرانی ارز، سکه و طلا وضعیت خوبی ندارد!

وی بیان کرد: آیا مسائل اقتصادی کشور امروز مهم‌تر است یا موافقت‌نامه آب و هوایی پاریس؟ رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسات کلان و در غیاب نمایندگان از کیان و شأن مجلس دفاع می‌کند اما رئیس دولت، معاون اول، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در حال انجام چه کاری هستند؟ به جای اینکه این افراد به مجلس شورای اسلامی احضار شوند، خودشان باید تقاضا کنند و داوطلب شوند تا برای بهبود روابط بین قوا و پاسخگویی به نمایندگان مجلس در صحن حضور پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا درست است که ما در پشت درهای مجلس و در جلسه غیرعلنی مطالبی را مرور کنیم که در جلسات کمیسیون‌ها و صداوسیما تکرار می‌شود؟ اگر دولت حواسش نیست که برای حضور در مجلس شورای اسلامی پیش‌قدم شوند، باید آنها را احضار کنید تا در جلسات مجلس حضور پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت نامتعارف ارز در دستور کار جلسه غیرعلنی مجلس

صحن علنی مجلس شورای اسلامی - ۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه