English

وزیر آموزش و پرورش:

شایعات مسمومیت دانش آموزان قم بیشتر از خود ماجرا مشکل ساز بود

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در قم را تشریح کرد.

شایعات مسمومیت دانش آموزان قم بیشتر از خود ماجرا مشکل ساز بود

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با مسمومیت دانش آموزان در قم، اظهار داشت: برای دوستان رسانه به عنوان یکی از ارکان تربیت، عرض می‌کنم که سلامت دانش آموزان برای بسیار اهمیت دارد. در مساله کرونا به گونه افراطی عمل شده و مدارس ما تعطیل بودند. یا در خوی با وجود اتمام پس لرزه‌ها، مدارس باز نشده بود.

وی عنوان کرد: بررسی‌های ما در چندین جای قم و جلساتی که با استاندار داشتیم نشان داد که مدارس تحت تأثیر شایعات باز نشدند. البته دیروز استاندار قم گفتند مدارس باز شدند و این دلیل خوبی بود که بگوییم که بخش اعظمی از مشکلات قم ناشی از شایعات بوده است که مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست. دیروز در تعدادی از مدارس بو احساس شده و تعدادی دانش آموز به بیمارستان رفتند. تعدادی از این دانش آموزان بیماری زمینه‌ای دارند و مورد رسیدگی قرار می‌گیرند بعد گفته می‌شود یکی فلج شد یا مسائل دیگر.

نوری افزود: این موضوع بیشتر تحت تأثیر شایعات است و خواهش من این است رسانه‌ها کمک کنند اثر این شایعات منفی از بین برود و دانش آموزان به مدرسه روند و تحصیل کنندو دانش آموزان سه سال از تحصیل جا ماندند و حیف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه