English

معاون اول رئیس‌جمهور:

نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می‌سازند

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز اگرچه زیر بار هجمه های سنگین رسانه ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می سازند.

نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می‌سازند

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر محمد مخبر در حاشیه نماز جمعه امروز تهران، تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را دورانی شگفت انگیز برای همراهی مردم و حاکمیت خواند که با وجود همه توطئه های سهمگین دشمنان همچنان پابرجا و استوار مانده و همین پیوند دیرین همواره موجب شکست جهان سلطه و رمز پایداری این کشور در این منطقه پر آشوب بوده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره محاسبه غلط دشمنان درباره واقعیت های ایران، تصریح کرد: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و امروز اگرچه زیر بار هجمه های سنگین رسانه ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می سازند.

وی چشم انداز آینده ایران اسلامی را بسیار روشن توصیف کرد و افزود: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر ظرفیت های عظیم خدادادی و نیروی انسانی آگاه و توانمند می توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.

دکتر مخبر دستاوردهای دولت سیزدهم در طول یک سال و نیم گذشته را بستری برای رسیدن به ایرانی قوی و پیشرفته دانست و افزود: ریل گذاری های جدید اقتصادی گاه با مشکلاتی روبرو می شود که زمان رسیدن به مقصد را طولانی می کند اما آنچه در همین مدت کوتاه صورت گرفته می تواند مسیر جدیدی را برای حل چالش های اقتصادی بصورت درون زا و بدون وابستگی به عوامل خارجی باز کند، بطوری که فشارهای اقتصادی دشمنان نتواند معیشت و رفاه مردم ما را هدف قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور اداره کشور بر اساس و به اعتبار دارایی های عظیم خدادادی و موقعیت جغرافیایی راهبردی، را یکی از محورهای اساسی دولت سیزدهم برای تغییر ریل اقتصادی کشور خواند و تصریح کرد: مشکلات روزمره، ما را از طرح های اساسی برای آینده کشور باز نمی دارد و در عین چاره جویی برای مشکلات جاری، با جدیت در حال برنامه ریزی برای ارتقای ایران در جغرافیای سیاسی-اقتصادی خود هستیم.

 

بیشتر بخوانید:

رفع مشکلات کشور با کمک بخش خصوصی میسر می‌شود /شخصا آماده پیگیری مشکلات هستم

معاون اول رئیس‌جمهور با پدر شهیدان مرشدی دیدار کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه