English

وزیر اطلاعات:

وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی متکی به گزارش های مردمی و اطلاعات مردم‌پایه در کشور است گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد.

وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در نشست شورای تامین استان کرمان افزود: اقدامات در مبارزه با عناصر نفوذی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشورهای غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

وی تاکید کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
حجت الاسلام خطیب گفت: در طول انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به دنبال توطئه علیه نظام، انقلاب و مردم بوده و از همان ابتدا هدف آمریکا براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: دشمن در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشارهای حداکثری، بهانه‌های حقوق بشری، ابزارهای رسانه‌ای و ائتلاف‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفته است، اما برای چندمین بار برایشان مسجل شد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و با شکست مواجه شده اند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است و با همکاری مردم و هم افزایی نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تاثیر قرار دهد، تاکید کرد: با همت سرداران بزرگ، خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرزهای کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم.
وی تصریح کرد: جهت گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت محوری و انضباط اقتصادی است و رییس جمهور به دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است.

وزیر اطلاعات کاهش تورم، ایجاد ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تامین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی را از جمله اولویت‌های دولت برشمرد.
وی همچنین سفرهای استانی رییس جمهور را یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق دانست و گفت: با تشکیل صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها می‌توانیم موجی از امید را در بین مردم شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام خطیب استقبال باشکوه مردم یزد از رییس جمهور را با وجود تبلیغات سوء دشمن، ناشی از حضور فعال مردم دانست و گفت باید قدردان این ملت باشیم.

وی گفت: بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین شود و در این بین نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی قابل توجه است.
وزیر اطلاعات بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و باوجود طراحی‌های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه