English

وزیر اطلاعات:

وحدت افتخار آفرین در سراسر کشور، محاسبات خبیثانه دشمن را برهم زده است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اقوام و مذاهب از افتخارات کشورمان هستند، گفت: وحدت موجود در ایران اسلامی اقتدار دشمن را شکسته است.

وحدت افتخار آفرین در سراسر کشور، محاسبات خبیثانه دشمن را برهم زده است

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر اطلاعات در سفر به ارومیه از دستگیری عوامل موساد در داخل کشور خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمام عج در وزارت اطلاعات به برکت نام مبارک حضرت زهرا س موفق به دستگیری ۴ تیم عملیاتی موساد شدند که نقش اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه نقش بسزایی بود.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان این که این تیم های تروریستی اهداف شومی در جهت ترور و انفجار در اقصی نقاط کشور داشتند افزود: یکی از هدایتگران این تیم در یکی از کشورهای اروپایی مستقر است که با تکمیل مستندات آن مورد را نیز علنی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات دولت مردمی و انقلابی در عرصه های مختلف گفت: ایران اسلامی در جهت پیشرفت و اقتدار و افزایش توان داخلی قدم بر می دارد و دشمن نیز دشمنی های خود را ادامه خواهد داد و این هوشیاری بیش از پیش نیروهای امنیتی و نظامی و مردم انقلابی را می طلبد.

وزیر اطلاعات با بیان این که خدمت و امنیت موضوعاتی در هم تنیده هستند افزود: امروز که امنیت در کشور برقرار شده است خدمت به مردم با تمام توان ادامه خواهد داشت و دولت تمام تلاش خود را برای مردمی کردن خدمات مختلف به کار می بندد.

وی با اشاره به این که دولت حجت الاسلام رئیسی از همان ابتدا با همه مطالبات انباشته شده ای که وارث او بوده و همه محدودیت های موجود تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر انجام داده است گفت: از زمان شروع دولت مردمی و انقلابی با وجود همه فشارها و تحریم ها و اهرم های فشار دشمنان انقلاب کارگزاران دولت تلاش کرده اند تا در جهت مردمی کردن یارانه ها ، افزایش حقوق کارمندان ، کارگران ، بازنشستگان معلمان و پرستاران و همه اقشار مختلف جامعه گام های موثری بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: دولت با افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و حضور فعال در پیمان های منطقه ای و جهانی توانسته مراودات خود را با کشورهای منطقه ای و جهانی افزایش دهد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه ها و نهاد های دولتی و خصوصی باید در عرصه جهاد تبیین در جهت تنویر افکار عمومی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی تمام توان خود را بکار ببندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه