English

سفیر ایران در سوریه:

دلیل ذلت آمریکا در غرب آسیا، ایران و مقاومت است

سفیر ایران در سوریه گفت: شهید سلیمانی همچنان زنده است زیرا تفکراتش زنده است و دلیل اصلی ذلیل شدن آمریکا در غرب آسیا جمهوری اسلامی و محور مقاومت است.

دلیل ذلت آمریکا در غرب آسیا، ایران و مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی سبحانی، سفیر ایران در دمشق گفت که شهید قاسم سلیمانی در سطح ملی و بین‌المللی تاثیرگذاری های زیادی داشت و برگزاری مراسم بزرگداشت برای وی این پیام را می‌رساند که افکار و ارزش‌های او همچنان زنده است و او همچنان در قلب مردم جهان است.

و با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تنها برای ایرانی ها نبود بلکه برای تمام آزادی خواهان و مظلومان جهان بود خاطرنشان کرد که شهید سلیمانی هنوز زنده است زیرا نبرد همچنان ادامه دارد و ان شاءالله در نهایت پیروز خواهیم شد.

سبحانی با بیان اینکه دلیل اصلی ذلیل شدن آمریکا در غرب آسیا جمهوری اسلامی و مقاومت است تاکید کرد که شهید سلیمانی و نهضتی که ایجاد کرد نقش مهمی در شکست طرح های آمریکا و تغییر معادله به سود ملت های منطقه داشت و تبدیل شدن ایران به عنوان قدرت منطقه ای در غرب آسیا در طول دو دهه گذشته نتیجه افکار استثنایی شهید سلیمانی است که توانست معادله قدرت را به سود محور مقاومت علیه محور شرارت تغییر دهد.

سفیر تهران در دمشق گفت که جنایت تروریستی که آمریکا مرتکب و منجر به شهادت سردار سلیمانی شد به این دلیل بود که وی شکست های زیادی را متحمل آمریکا در منطقه کرد و اجازه نداد که آمریکا معادلات منطقه را بر اساس طرح های خود ترسیم کند.

وی گفت که عملان ترور شهید سلیمانی اگر گمان می کنند که با این اقدام اهداف و ارزش های او را نیز از بین بردند متوهم هستند زیرا تنها جسم شهید سلیمانی از میان ما رفت اما خطی مشی، تفکر و مدرسه او همچنان چراغ راه است که مبارزان و آزادی خواهان و استقلال طلبان به وسیله آن هدایت می شوند.

سبحانی تاکید کرد: این راه ادامه دارد و سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران حمایت از محور مقاومت تا زمان پیروزی مظلوم بر ظالم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه