English

ایران به همکاری خود با همه کشورها درمقابله با تروریسم ادامه خواهد داد

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها از جمله کشورهای جنوب و غرب آسیا و بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

ایران به همکاری خود با همه کشورها درمقابله با تروریسم ادامه خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سعید ایروانی سفیر ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها از جمله کشورهای جنوب و غرب آسیا بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در مراسم هشتمین سالگرد یادبود قربانیان حمله به مدرسه دولتی پیشاور پاکستان در سخنانی گفت: دو کشور همسایه، ایران و پاکستان همواره رنج و شادی، چالش و فرصت مشترک داشته اند و هر دو نیز از تروریسم رنج می برند.

سفیر ایران با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است و ۱۷ هزار شهید در زمینه داشته است، تصریح کرد: موضع اصولی ما محکومیت تروریسم به هر شکل و روشی است.

ایروانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از نخستین کشورهایی بود که حادثه تروریستی حمله به مدرسه پیشاور را محکوم کرد، گفت: همچنان همدردی خود را با قربانیان این حمله تروریستی، مردم و دولت پاکستان که هنوز از عواقب این حمله تروریستی رنج می برند، ابراز می داریم.

سفیر ایران در سازمان ملل اظهار داشت: در ایران اخیرا حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز اتفاق افتاد که ۱۴ نفر شهید شدند و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه