English

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

ایجاد شکاف در وحدت اسلامی مسلمانان خواسته آمریکا است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با رئیس شورای مفتیان روسیه گفت: پس از توفیق ایران و روسیه در شکست طرح اسلام داعشی غرب، آن‌ها در تقابل با ما کار جدیدی را کلید زده اند، ایجاد شکاف در وحدت اسلامی مسلمانان خواسته آمریکا است.

ایجاد شکاف در وحدت اسلامی مسلمانان خواسته آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با شیخ راویل عین الدین رئیس اداره دینی مسلمانان و رئیس شورای مفتیان روسیه اظهار کرد: اکنون شاهدیم که جهان اسلام را خطر بزرگی تهدید می‌کند و ضرورت دارد مقابل آن ایستادگی کنیم.

وی ترویج فرهنگ لیبرالی آمریکایی را بزرگترین تهدید دانست و اضافه کرد: آنان درصدد تحمیل فرهنگ خود به دیگر کشور‌ها هستند، این فرهنگ گرچه ظاهرش آزادی است، ولی بدنبال حذف تفکر متضاد با آن فرهنگ است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه در این شرایط حساس ما وظایفی داریم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم، تصریح کرد: آمریکا با محاصره اقتصادی بدنبال ایجاد گسست در همکاری‌ های متقابل ماست.

این استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: آمریکا با اسلام گرایان افراطی در سوریه درصدد ایجاد شکاف در دنیای اسلام بود، اما همکاری ایران و روسیه سبب توقف رشد تفکر افراطی در سوریه و دنیای اسلام شد.

وی افزود: پس از توفیق ایران و روسیه در شکست طرح اسلام داعشی غرب، آن‌ها در تقابل با ما کار جدیدی را کلید زده اند، آمریکا بدنبال ایجاد شکاف در وحدت اسلامی مسلمانان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه