English

سخنگوی دولت:

شورای اطلاع رسانی با حضور خلجی، متحول می‌شود

سخنگوی دولت گفت: با توجه به شناختی که آقای خلجی از رسانه دارد، منتظر یک تحول اساسی در جایگاه شورای اطلاع رسانی خواهیم بود.

شورای اطلاع رسانی با حضور خلجی، متحول می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی در آیین تکریم خود و معارفه رئیس جدید شورای اطلاع رسانی دولت که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، گفت: کمتر از یک سال و یک ماه توفیق یافتم به عنوان مسئول شورای اطلاع رسانی دولت در خدمت عزیزان باشم و با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع رسانی در دولت، ساختارهایی که ۲۰ سال پیش طراحی و اصلاح آن در ۱۳ سال اتفاق افتاده، ساختاری نیست که بتواند متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از اقدامات غیر حقوقی و ضدحقوقی و آنگونه که باید نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: ما برای جنگ نظامی هم قواعد داریم؛ اما در این جنگ رسانه‌ای هیچ یک از اصول انسانی را دنیای غرب و دشمنان رعایت نمی‌کنند و در این جنگ تمام عیار علیه ایران نیازمند سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر هستیم و یکی از این تمرکزها، ساختاری است.

سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و این حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.

رئیس سابق شورای اطلاع رسانی دولتتصریح کرد: شورای اطلاع رسانی در استان‌ها به استاندار واگذار شد و ترکیب شورای اطلاع‌رسانی فرابخشی‌تر شده است. یکی از این اصلاحات خوب تفکیک حوزه وظایف و اختیارات سخنگو از ریاست شورای اطلاع رسانی دولت بود.

 

بیشتر بخوانید:

تکریم و معارفه رییس شورای اطلاع رسانی دولت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی