English

سخنگوی دولت در جمع دانشجویان:

جوان ایرانی خودش آینده‌اش را می‌سازد

جهرمی طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به مناسبت روز دانشجو گفت: از گذشته تاکنون جنس جوان ایرانی اینگونه بوده که آینده برایش مهم بوده و خودش می‌خواسته آن را بسازد.

جوان ایرانی خودش آینده‌اش را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به مناسبت روز دانشجو ابراز داشت: جنس جوانان ایرانی سال ۵۷ اینگونه بود که آینده‌ای برای خودشان رقم زدند که متفاوت با نظم جهانی آن روز بود که بعد از جنگ جهانی دوم با ساختار حقوقی سازمان ملل و متکی بر قدرت دلار شکل گرفته بود.

علی بهادری جهرمی اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت جزو نگین‌های افتخارآفرین جامعه دانشگاهی کشور است و یکی از مهمترین نکات و سوال‌ها در ذهن جوانان ایرانی است این است که آینده یا فردای جوان ایرانی چگونه است؟

وی یادآور شد: برخی منتظر می‌مانند تا آینده برایشان چگونه رقم بخورد، اما جنس جوان ایرانی اینگونه بوده است که آینده برایش مهم بوده و خودش می‌خواسته آن را بسازد. این جنس ایرانیان و تمدن آنان است.

بهادری جهرمی ادامه داد: برخی منتظر می‌مانند تا آینده برایشان چگونه رقم بخورد اما جنس جوان ایرانی اینگونه بوده است که آینده برایش مهم بوده و خودش می‌خواسته آن را بسازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه