English

سردار فدوی:

دولت سابق به آمریکایی‌ها برای اجرای ۲۰۳۰ کمک کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دولت سابق به آمریکایی‌ها برای اجرای ۲۰۳۰ کمک کرد طوری که در هیچ جای دنیا در پاندمی کرونا صد درصد مدارس تعطیل نشدند.

دولت سابق به آمریکایی‌ها برای اجرای ۲۰۳۰ کمک کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج سید محمد حجازی بیان کرد: انقلاب اسلامی در دو دسته قوی و وسیعی قرار دارد که همه انچه ک در انقلاب اسلامی هست در بین این دو دسته خلاصه می شود.دسته اول روز عاشورا که در گذشته است و دسته دوم ظهور امام زمان (عج).

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که مهم است انجام تکالیف، تجلی و خواسته شهدا است ادامه داد: باید از همه دلدادگان انقلاب اسلامی مدد بگیریم تا تکالیفمان را برای دفاع از انقلاب اسلامی انجام دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه در قرن‌های گذشته حکومت‌های بی عرضه سکاندار بودند اما با آمدن انقلاب اسلامی دفاع برای اسلام معنا شد گفت: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و در حال حاضر حدود ۷۰ روز است دشمنی جدیدی به فرماندهی آمریکا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان احمقانه دشمنی خود را آغاز کردند تصریح کرد: امروز باید به دفاع از انقلاب اسلامی اقدام کنیم، اکنون روز فدا شدن برای اسلام است اما به دلیل ترس از فضای مجازی خیلی‌ها صحبت نمی‌کنند و مشخص نیست که چه زمانی قرار است صحبت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد: به صورت مسلم از این فتنه و جنگ به برکت وعده خداوند حتماً پیروز خواهیم شد خداوند به سردار حجازی قدرت داد تا برای همه مردم ایران اقداماتی را انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: دولت سابق به آمریکایی‌ها برای اجرای ۲۰۳۰ کمک کرد و هیچ جای دنیا صد درصد مدارس تعطیل نشدند و میلیون‌ها دانش آموز را به فضای مجازی سوق دادند و دشمن فکر کرد می‌تواند با خباثت پیروز شود اما خداوند خباثت آنها را برملا می‌کند و در این بین است که مشخص می‌شود چه کسی به تکالیف خود عمل کرده است.در واقع شهدا مسر بودند که حتی به قیمت جانشان باید برای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی