English

سردار رحیم صفوی:

 اقتدار حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی به برکت وجود سردار حجازی است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اگر امروز اقتدار حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم به برکت وجود سردار حجازی است و سیدحسن نصرالله می گوید هیچکس به انداه ایشان روی من تاثیر نگذاشته است.

 اقتدار حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی به برکت وجود سردار حجازی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت سردار شهید حاج سید محمد حجازی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان مخلص و فداکار با اشاره به سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب گفت: اگر جوانان امروز و فردا، بسیجیان مومن، دلاور و خردمند و جوانان جبهه مقاومت اسلامی از لبنان و فلسطین گرفته تا یمن و عراق بخواهند شخصی را به عنوان الگو معرفی کنند قطعا این شخص سردار شهید حجازی است.

وی افزود: از نظر منی که بیش از ۴۰ سال از اوایل انقلاب تا روز شهادت با ایشان دوشادوش کار کردم باید بگویم او سه شاخصه اصلی داشت: چگونگی در تفکر، اخلاق و رفتار و عملکرد.

مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: شهید حجازی یک تفکر بسیجی، راهبردی و استراتژیک داشت و برای مقابله با دشمنان دارای تفکر و راهبردی خاص بود، در واقع او دارای یک تفکر خدامحور و انسان محور بود.

وی تصریح کرد: سال‌های عمر شهید حجازی منشأ خیر و برکت بود و هرکجا که رفت خبر و برکت داشت وی به مدت ۱۰ سال سکاندار بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد و برای هر پایگاه کاری را تعریف کرد.

وی تصریح کرد: سرداز حجازی با تفکر بسیجی توانست درکنار سردار سلیمانی با فتنه داعش پیروزمندانه مبارزه کند.

سردار رحیم صفوی با بیان اینکه سردار حجازی با اندیشه و تفکر بیشتر از زور و تجهیزات باور داشت گفت: ایشان بر روی جنگ نرم و تغییر باورها فعالیت میکرد.همچنین ایشان در دوره های ولایی و اردوی راهیان نور بسیار تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: سردار حجازی بسیج سازندگی را برای محرومیت زدایی و کمک به مردم دنبال میکرد،سردار با حضور در لبنان و درکنار سیدحسن نصرالله نیروهای جهاد حزب الله لبنان و فلسطین را به خودکفایی رساند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اگر امروز اقتدار حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم به برکت وجود سردار حجازی است و سیدحسن نصرالله می گوید هیچکس به انداه ایشان روی من تاثیر نگذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه