English

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

معترضان خطشان را از آشوبگران و براندازان جدا کنند

مظفر گفت: اگر معترضان بگویند ما براندازان را نمی‌خواهیم اما نسبت به نظام اسلامی اعتراض و انتقاد داریم و خطشان را از آشوب‌گران جدا کنند آنگاه می‌شود به مفاهمه ملی امیدوار بود.

معترضان خطشان را از آشوبگران و براندازان جدا کنند

حسین مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره علت ناکامی سلطنت طلبان و جریان‌هایی نظیر گروهک رجوی در جلب نظر معترضان خیابانی اظهار کرد: علت این مساله عملکرد سیاه آنهاست. البته این را نباید به عنوان توجیه در نظر گرفت. چون عده‌ای عملکرد سیاه عده‌ای دیگر را نفی می‌کنند اما یک آینده سیاه دیگری را می‌خواهند پیش پای ملت بگذارند. اینها درواقع درگیری‌های داخلی آنهاست. این معلوم است که دیگر کسی برای سلطنت‌طلبان بهایی قائل نیست. شاه ذلیل و خواری که بود و آن سلطنت‌طلبان فاسد و رانت‌خواری که در این مملکت سال‌ها جنایت کردند و آلت دست و حقیر و ذلیل بیگانگان بودند و کشور ما را حقیر کردند چه کسی دیگر به آنها میدان می‌دهد؟ آنهایی که مدعی دمکراسی هستند چگونه می‌توانند نظام پادشاهی را بپذیرند؟

وی اضافه کرد: نکته دیگر هم مساله منافقین و کومله و جریان‌های تروریستی است. اینها  قاتلانی هستند که انسان‌های بی‌گناهی را در این مملکت کشتند. اگر از مسوولان کسی را کشتند می‌گوییم به خاطر این بوده که از آنها عقده داشته‌اند. اما اینها بقال و قصاب و افراد عادی را در خیابان و حرم امام رضا کشتند و در کوچه‌ها و خیابان‌ها بمب‌گذاری کردند و مردم بی‌گناه را کشتند. معلوم است که مردم از اینها دل خوشی ندارند. به ویژه اینکه در جریان هشت سال جنگ تحمیلی هم مقابل ملت ایران قرار گرفتند. بنابراین هیچ کس اینها را قبول ندارد. اینها اگر به جان یکدیگر بیفتند خودشان همدیگر را قتل عام می‌کنند. یعنی منافقین کومله را و کومله سلطنت‌طلبان را و سلطنت‌طلبان منافقان را قتل عام خواهند کرد. این موضوع جدایی است. ولی اینکه معترضان خیابانی این گروه‌ها را قبول ندارند دلیل نمی‌شود که ما این معترضان را قبول داشته باشیم. چون آنها هم اصل نظام را قبول ندارند.

مظفر در پاسخ به اینکه آیا بی اعتنایی معترضان به سلطنت طلبان و دیگر گروه‌های برانداز نمی‌تواند به ایجاد یک مفاهمه ملی منجر شود گفت: این مساله موقعی می‌تواند نکته مثبتی باشد که معترضان بگویند ما براندازان را نمی‌خواهیم اما نسبت به نظام اسلامی اعتراض و انتقاد داریم و خطشان را از آشوب‌گران جدا کنند. اگر خطشان را از جریان شورش و تخریب جدا کنند آنگاه می‌شود به آن مفاهمه ملی امیدوار بود. البته عده‌ای از معترضان هم همانطور که رهبری عزیزمان فرمودند ساده‌اندیش و احساساتی هستند. اما این عوامل بیگانه و دشمنان نظام و انقلاب هستند که فضا را مهیا می‌کنند و بعد انسان‌های خام و ساده‌اندیش و بی‌تجربه را در خیابان راه می‌اندازند و اتفاقا همین بیچاره‌ها آسیب می‌بینند. اما آن تحریک‌کنندگان خارج از کشورند که نقش هدایت‌کننده را دارند و دست کسی هم به آنها نمی‌رسد که مواخذه‌شان کند.

وی با بیان اینکه فتنه یعنی زمانی که حق و باطل با هم مخلوط می‌شود افزود: در چنین موقعیتی علما و اندیشمندان باید روشنگری کنند و حق را از باطل جدا کنند. چون گاهی باطل در لباس حق جلوه می‌کند و حق زیر پوشش فضای باطل پوشانده می‌شود. اینجاست که باید بیایند و روشنگری و تبیین بکنند. آن جهاد تبیینی که حضرت آقا فرمودند یعنی همین. مسوولیت این جهاد با نخبگان کشور است. البته همه رسانه‌ها باید در این زمینه اقدام کنند. اما بزرگان و مسوولان کشور رسالت بالاتری دارند که باید مورد توجه قرار بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه