English

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

توطئه های دشمن خللی در تداوم توسعه کشور ایجاد نخواهد کرد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دشمنان بیشترین تمرکز خود را روی بهره برداری و سوء استفاده از عملکرد رسانه ای مسئولین قرار داده اند.

توطئه های دشمن خللی در تداوم توسعه کشور ایجاد نخواهد کرد

​به گزارش خبرگزاری موج،‌  سید محمد حسینی در هفدهمین جلسه شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان های دولتی که به منظور تحلیل حوادث اخیر و آشنایی با برنامه های سید صولت مرتضوی تشکیل شده بود، اظهارداشت: وزیر پیشنهادی از خصوصیات ارزشمند و سوابق و تجربیات قابل توجهی برخوردار است و انتظار می رود با توجه به دغدغه مشترک دولت و مجلس با انتخاب ایشان این وزارتخانه سامان بیابد. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی از خصوصیات صولت مرتضوی اظهارداشت: ایشان از جمله مدیرانی است که سلسله مراتب مدیریتی از سطح بخشداری، معاونت فرمانداری، فرمانداری، مدیرکلی، تا استانداری، معاونت سیاسی وزارت کشور، شهرداری کلان شهر مشهد و معاونت اجرایی ریاست جمهوری را بر اساس شایستگی طی کرده است و از تجربیات ارزنده‌ای در حوزه های مختلف برخوردار است.

حسینی خاطرنشان کرد: مرتضوی همچنین در آستان قدس رضوی، بیناد مستضعفان، قوه قضائیه مدیریت در سطوح بالا داشته و عضو هیات مدیره برخی شرکت های اقتصادی و اجرایی بوده است و بدون حاشیه نزدیک به سه دهه توفیقات خوبی در خدمت به مردم داشته است.

معاون رئیس جمهور تجربه و سوابق رسانه ای مرتضوی را در روند مدیریت وزارتخانه حائز اهمیت دانست و گفت: امروز برخورداری مدیران ارشد از سواد رسانه ای موضوعی ضروری است و با توجه به اینکه دشمنان بیشترین تمرکز خود را روی بهره برداری و سوء استفاده از عملکرد رسانه ای مسئولین قرار داده اند اشراف ایشان در این حوزه، ویژگی مثبتی محسوب می شود.

حسینی با اشاره به اقبال نمایندگان محترم مجلس از معرفی مرتضوی اظهار کرد: ایشان به دلیل خصوصیات اخلاقی و بواسطه مسئولیت معاونت اجرایی رئیس جمهور تعامل گسترده و نزدیکی با همه نمایندگان مجلس برقرار کرده بود و آثار این تعامل را می توان از علاقه مندی نمایندگان به ایشان مشاهده کرد اما به هر حال باید با جدیت در تبیین کارنامه موفق و توانمندی ایشان برای راهبری این وزارت خانه که خود دولت کوچکی است، اقدام کرد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: آشنایی مرتضوی با ظرفیت های استان ها و مناطق مختلف کشور به واسطه سفرهای استانی و ماموریت هایی که در پیگیری روند اجرای مصوبات سفرها داشته و شناخت نیروهای انقلاب و نیز مورد اعتماد و امین رئیس جمهور بودن نیز از جمله ویژگی های ممتازی است که می تواند در اداره هرچه بهتر وزارت خانه مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاثیرگذار باشد.

معاون رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به وقایع اخیر افزود: دشمن از پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و برنامه تحولی دولت مردمی نگران است. اما توطئه های دشمن و سرمایه‌گذاری عظیم آنها خللی در تداوم خدمت به مردم و مسیر توسعه کشور ایجاد نخواهد کرد.

همچنین سید صولت مرتضوی نیز در این نشست گفت: دولت و مجلس به عنوان دو رکن اساسی در حل مشکلات مردم عزم و همت خود را جزم کرده اند و البته دشمنان و بدخواهان ملت ایران نیز با استفاده از روش های مختلف از جمله القای اختلاف بین قوا و انحراف افکار عمومی تلاش می کنند در این اراده و عزم دولت و مجلس خدشه وارد کرده و آن را ناکام بگذارند که البته با درایت و هوشیاری مدیران و دلسوزان نظام راه به جایی نخواهند برد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: حرکت آیت الله رئیسی و دولت ایشان نجات کشور از گرفتاری ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و دشمن فعالیت رسانه ای همه جانبه و هجوم فرهنگی گسترده ای براه انداخته تا مسائل اجتماعی و برخی اعتراض ها را به اغتشاش و آشوب تبدیل کند، لذا باید با حفظ هوشیاری و شتاب بخشیدن به روند فعالیت های دولت در خدمت به مردم، طراحی های شوم دشمنان را ناکام بگذاریم.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سوابق خویش در عرصه های مختلف مدیریتی تاکید کرد: هیچ شبهه ای در رابطه با مسائل اقتصادی و مالی در زندگی ام  وجود ندارد و آماده ام صادقانه و شفاف به هر سوالی درباره سوابق اجرایی و کارنامه کاری ام پاسخ دهم.

مرتضوی با اشاره به اینکه تعامل دولت و نمایندگان مجلس با هدف خدمت به مردم توسعه و پیشرفت کشور را تسریع می‌کند، افزود: همچون مدیریت های گذشته برای اداره وزارتخانه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عموم نمایندگان تعامل خواهم داشت.

مرتضوی گفت: در مورد اینکه گفته می شود چهره سیاسی هستم، باید بگویم که اساسا مبنای حکمرانی سیاست است، سیاست را به معنای تدبیر مُدُن می دانیم و سیاست ما به فرموده شهید مدرس عین دیانت ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی