English

وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون، میزبان سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم که برنامه‌هایشان را ارائه کردند.

وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شد

​به گزارش خبرگزاری موج، مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز 24 مهر این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون، میزبان سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم که برنامه‌هایشان را ارائه کردند.

شریعتی در ادامه افزود: به احتمال زیاد چهارشنبه‌ای که پیش رو داریم (27 مهر) جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود و امیدواریم که تکلیف سکان‌دار این وزارتخانه مهم نیز مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین تصریح کرد: در بخش دیگر جلسه امروز نیز میزبان آقای خجسته‌مهر و همکارانشان در شرکت ملی نفت ایران بودیم که گزارشی را در خصوص وضعیت میادین مشترک نفت و گاز  و  برنامه‌های توسعه میادین و نگهداشت آنها دادند.

وی افزود: گزارش دومشان هم در خصوص وضعیت فروش میعانات و فرآورده‌های نفتی و درآمدهای حاصل از آن برای کشور بود که طبق بودجه ۱۴۰۱ باید محقق می‌شد. در این بخش، اولویت وزارت نفت بر میادین غرب کارون است و میادین مشترک گازی ما با قطر و عربستان که به خاطر عدم توجه به اولویت‌های این حوزه و معطل نگه داشتن کشور یک عقب ماندگی از سال‌های گذشته در توسعه میادین وجود داشت.

شریعتی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه درحال حاضر همکاری خوبی با کشورهای منطقه و روسیه اتفاق افتاده است،‌اظهار کرد: از میزان ۴۰ میلیارد دلار تفاهمنامه‌ای که با روس‌ها امضا شده حدود چهار میلیارد دلار آن محقق شده و پیگیر هستیم که بقیه موارد نیز قرارداد شود امیدواریم که این کمک کند برای توسعه میادین مشترک ما به سرعت اتفاق بیفتد و عقب‌ماندگی‌های موجود جبران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه