English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

با سامانه‌ های راداری بومی،تحرکات دشمنانمان را در منازل و پایگاه‌هایشان رصد می کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز با سامانه‌های راداری بومی که در اختیار داریم، هزاران کیلومتر را رصد می‌کنیم و قادر هستیم تحرکات دشمنانمان را در منازل و پایگاه‌هایشان رصد می‌کنیم.

با سامانه‌ های راداری بومی،تحرکات دشمنانمان را در منازل و پایگاه‌هایشان رصد می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم نقش علم و فناوری در دوران دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه پدافند هوایی برگزار شد، گفت: در سال‌های گذشته با محدویت سلاح و سامانه مواجه بودیم و رزمایش‌های خود را با سامانه‌های مختصر دوران دفاع مقدس برگزار می‌کردیم، اما امروز با بهترین تجهیزات بومی و داخلی که در لبه فناوری تجهیزات دنیا قرار دارند، رزمایش برگزار می‌کنیم و دشمنان ما این را می‌دانند که ما امروز قدرت مطلق پدافندی در سطح منطقه هستیم.

امیر صباحی‌فرد ادامه داد: امروز نیروی پدافند هوایی در حوزه تجهیزات راداری، فاوایی، جنگالی، اطلاعاتی، رهگیری و درگیری در سطح تجهیزات به‌روز دنیا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی سامانه‌های بومی خود را متناسب با تهدیدات به‌روز می‌کند، افزود: امروز پوشش پدافندی لازم را در همه سطوح و لایه‌های هوایی ایجاد کرده‌ایم و در حوزه ارتفاع بالا توانسته‌ایم سامانه باور ۳۷۳ را تا برد ۲۰۰ کیلومتر تست کنیم و همچنین تست‌های اولیه ۳۰۰ کیلومتری این سامانه را آغاز کرده و انجام می‌دهیم.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: امروز با سامانه‌های راداری بومی که در اختیار داریم، هزاران کیلومتر را رصد می‌کنیم و قادر هستیم تحرکات دشمنانمان را در منازل و پایگاه‌هایشان رصد می‌کنیم.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه امروز به سطحی از توان بازدارندگی رسیده‌ایم که به دشمن اجازه عرض اندام نمی‌دهیم، گفت: اگر دشمنان امروز به ما تهاجم نمی‌کنند به جهت اقتدار ملت ایران است و اگر امکان تهاجم برای دشمن فراهم بود، تاکنون بار‌ها به ما حمله کرده بود. نیروی قدرتمند پدافند هوایی امروز در بهترین شرایط قرار دارد و این هشدار را به دشمنان می‌دهم که هرگز در فکر حمله به ایران اسلامی به ذهن‌شان خطور نکند؛ چراکه ما با تمام توان ایستاده‌ایم و پاسخ ما به آنان پشیمان‌کننده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه