English

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور؛

واگذاری سهام دولت به منظور تامین نقدینگی سازمان تامین اجتماعی صورت می گیرد

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کرد: اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

واگذاری سهام دولت به منظور تامین نقدینگی سازمان تامین اجتماعی صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه شب گذشته ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تصمیماتی در زمینه رسیدگی به وضعیت صندوق تامین اجتماعی اتخاذ شد.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب با بررسی موضوع رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی مقرر کرد در اجرای تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

در این جلسه که به ریاست سیدابراهیم رئیسی (رئیس جمهور اسلامی ایران) برگزار شد، موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا انجام شود، تا این طرح مهم ملی هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای سرعت بخشیدن به ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور پیشنهادهایی مطرح کرد که مقرر شد با هماهنگی دستگاه‌های مسئول پیگیری و اجرایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی