سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

فرمانده کل ارتش:

فرماندهی کل انتظامی کشور همواره منشأ خدمات برای ایران بوده است

امیر سرلشکر موسوی در پیامی ضمن تبریک هفته فراجا اظهارداشت: فرماندهی انتظامی کشور همواره منشأ خدمات و اقدامات ارزشمند برای ایران بوده است.

سرلشکر+سید+عبدالرحیم+موسوی+فرمانده+کل+ارتش

به گزارش خبرگزاری موج ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته فراجا را به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ

برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

پیشرفت، تعالی و توسعه همه‌جانبه و پایدار به بستری امن نیازمند است و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشورمان نیز در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان جان بر کف فرماندهی انتظامی تحقق یافته و استمرار می یابد.

در روزهای اخیر حافظان امنیت و آرامش جامعه، با اقتدار از امنیت این مرز و بوم در برابر دسیسه‌های دشمنان  که در قالب اغتشاشات، خود را نشان داد دفاع کردند، سنگ خوردند، ناسزا و هتک حرمت شدند، اما صبوری کرده و مسیر خطیر خود را مقتدرانه تر از پیش، برای امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی و ممانعت از تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات ادامه داده و ترجمان زیبای فاستقم کما امرت شدند.

ملت بزرگ و مظلوم اما قوی و فهیم ایران اسلامی نیز، با بی‌اعتنایی به تبلیغات گمراه کننده دشمنان بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارتر و مستحکم‌تر از همیشه، فرماندهی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج را پناهگاه و مأمن خود دانسته و می‌دانند.

امروز ملت ایران و خانواده بزرگ نیروهای مسلح هوشیارند و می‌دانند دشمن اصل و اساس استقلال و قدرت و نهایتا ایران عزیز را نشانه رفته و با توطئه‌های گوناگون سعی در نفوذ و ایجاد گسست در بدنه نیروهای مسلح و اختلاف بین سازمان‌های ارتش، انتظامی و سپاه دارد لیکن کارکنان خدوم و عزیز ارتش و مجموعه نیروهای مسلح از دیرباز طعنه‌ها، نقشه‌ها، حربه‌ها و تحریکات دشمنان خارجی را می‌شناسند و درس‌ها، عبرت‌ها و تجربیات ارزشمند از مکرها و حیله‌های شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی و دست‌نشانده های آنان اندوخته و به کوری چشم دشمنان، شدت توطئه‌ها و فشار استکبار و ایادی آن‌ها،  اتحاد و انسجام بیشتر فرزندان ملت در نیروهای مسلح را رقم زده، به شکلی که امروز دست در دست یکدیگر در تقویت سازمان انتظامی کشور که همانا تقویت امنیت مردم و ایران عزیز و نهایتاً اقتدار ملی خواهد بود محکم و استوار ایستاده اند.

آحاد ارتش مقتدر نیز که در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن حافظ استقلال، مدافع مرزهای ایران عزیز و یاری رسان مردم شریف در عرصه های مختلف سازندگی و مردم یاری بوده‌اند امروز هم، همدل و پشتیبان همرزمان امنیت‌آفرین انتظامی بوده، اقدامات ارزشمندشان برای صیانت از مردم و کشور را ارج نهاده و هفته‌ انتظامی را که یادآور کارنامه درخشان آن سازمان خدوم در طول سال‌های پس‌از انقلاب و جنگ تحمیلی، از مقابله با اشرار در مرزهای کشور تا ایجاد و ثبات امنیت هزاران شهر و روستا در پهنه ایران عزیز و خدمات متعدد و بی شمار است، گرامی می دارند.

اینجانب از سوی فرماندهان غیور و کارکنان و بدنه شریف، مومن، انقلابی و مردمی ارتش، هفته انتظامی را به برادران عزیز، سخت کوش و جهادی خود در رکن انتظام و امنیت کشور و به خانواده نجیب و شریف آن عزیزان، تبریک گفته و در آغاز امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر، عهد و میثاق سربازی خود با امام زمان (عج)را تحت هدایت و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)تجدید کرده و اهتزاز شکوهمند پرچم عزیز ایران سربلند اسلامی را که به برکت وجود نیروهای جان برکف، جوان و ملتزم به حفظ ایران منسجم و مقتدر و حرمت خون صدها هزار شهیدِ راهِ اقتدار، بر قله های آزادگی و استقلال می درخشد، پاس می داریم و صراحتا به دشمنان عنود این آب‌وخاک و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب صهیونیستی گوشزد می کنیم که امنیت کشور و مردم را  خط قرمز خود دانسته و با همراهی  و همدلی سازمان انتظامی  و سپاه پاسداران و  اتحاد و یکپارچگی روزافزون، در مسیر حفظ و ارتقای آن از بذل جان نیز دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه