English

سردار احمدی‌مقدم:

ضعف های مدیریتی تبدیل به حوادث اجتماعی می شود

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.

ضعف های مدیریتی تبدیل به حوادث اجتماعی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز (دوشنبه) در آیین آغاز سال تحصیلی این دانشگاه، با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: زمانی اعتراض صورت می‌گیرد که جامعه با انباشت ناکارآمدی‌ها و ضعف مدیریت‌ها مواجه شود و وقتی چنین موضوعی حادث شود، دشمن بر روی آن‌ها متمرکز شده و با فشار بر ضعف‌ها آن‌ها را تبدیل به حوادث و مسائل اجتماعی می‌کند.

احمدی‌مقدم ادامه داد: به عبارت دیگر، ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه گفت: محوری‌ترین موضوع در مدیریت این دانشگاه و کشور انضباط است؛ لذا چنانچه نتوانیم انضباط را در این دانشگاه حاکم کنیم به‌طور حتم در بحث مدیریتی به جایی نمی‌رسیم؛ چون مهم‌ترین برهان و اثبات خداوند، نظم است.

وی اضافه کرد: ما در این دانشگاه علاوه بر اینکه نگاه‌مان بر دانش است، توانمندسازی برای ایفای نقش در مسئولیت‌های راهبردی را هم مد نظر داریم؛ تلاش برای کار و درک جمعی چندلایه و چندبعدی از جمله مهم‌ترین مواردی است که در این دانشگاه سعی داریم آن را به دانشجویان بیاموزیم.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در قرآن ۳۹ بار به بلا و ابتلا اشاره شده است، افزود: این نشان می‌دهد که دشمن کارش دشمنی و فتنه‌گری است؛ لذا ما هم باید در برابر آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

فرمانده داعا عنوان کرد: ما در دانشگاه همه تلاش خود را برای اصلاح فرآیند‌ها و روش‌ها انجام خواهیم داد تا تعلیم و تذهیب را در کنار هم داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه