English

میرکاظمی:

برنامه هفتم برای تایید به مصوبه مجلس نیاز دارد/ تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارسال شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید به مجلس برود و تصویب شود، زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد.

برنامه هفتم برای تایید به مصوبه مجلس نیاز دارد/ تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارسال شود

 

به گزارش خبرگزاری موج، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست هیات دولت امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید به مجلس برود و تصویب شود، زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد.

وی در مورد برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری مرحوم دکتر عادل آذر اقدامات لازم انجام شد؛ اعلام سیاست‌ها جدی‌تر شد و تدوین شده است از آنجایی که این مساله با تدوین بودجه همزمان شده است تلاش میکنیم تا بودجه سال ۱۴۰۲ را بر اساس سیاست‌های ابلاغی تنظیم کنیم تا ۱۵ آذر به موقع کار تمام شود.

میرکاظمی افزود: به صورت موازی در حال پیشبرد برنامه هفتم توسعه و بودجه هستیم البته همزمانی این‌ها اتفاق خوبی نیست چراکه باعث تقسیم انرژی سازمان برنامه و بودجه و سخت شدن کار می‌شود.

وی افزود: از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا هر دو کار را پیش ببریم، ولی تصویب در دولت و مجلس به متناوب است یعنی ابتدا بودجه در مجلس تصویب می‌شود و سپس به قانون برنامه هفتم توسعه می‌پردازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد ادعایی که گفته می‌شود پیمانکاران تا به حال پولی از دولت دریافت نکرده‌اند تصریح کرد: این ادعا‌ها درست نیست مبالغی تاکنون پرداخت شده است، ولی همواره مبالغ اصلی در نیمه دوم سال پرداخت می‌شود.

 میرکاظمی  درباره چرایی پرداخت نشدن افزایش حقوق بازنشستگان در شهریور ماه گفت: اگر خزانه داری منابع مورد نیاز را تامین کند، برخی از این پرداختی‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره افزایش حقوق کارکنان دولت اظهار داشت: این موضوع هم در دستور کار قرار دارد که باید در دولت به تصویب برسد و سپس به تصویب مجلس برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه