English

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل ناآرامی ها بسته شد/ لغو پرواز‌های تهران بغداد تا اطلاع ثانوی

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل نا آرام بودن جو این کشور خبر داد.

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل ناآرامی ها بسته شد/ لغو پرواز‌های تهران بغداد تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرگزاری موج، مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق خبر داد و گفت: باتوجه به نا آرامی‌های عراق و مقررات منع آمد و شد سفارت کشورمان در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهرهای زیارتی صادر کرد.

وی افزود: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان موقتاً و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

بسته شدن مرزهای شلمچه و چذابه/ زائران اربعین حسینی برای سفر به این دو مرز مراجعه نکنند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: مجدد اعلام می‌کنم به دلیل نا آرام بودن جو کشور عراق تمامی مرزهای زمینی ایران با عراق بسته است و به هیچ عنوان هیچ فردی اجازه خروج از مرزها به قصد عراق و ندارد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین: مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق تا اطلاع ثانوی مسدود است 

سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در این خصوص اظهار کرد: در پی تحولات و ناآرامی‌ها و وضع مقررات منع و آمد و شد در چند شهر عراق، مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق تا اطلاع ثانوی مسدود است. از زائران عتبات و کسانی که قصد مسافرت به عراق را دارند درخواست می‌کنیم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند.

پیش از این سفارت ایران در عراق در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواسته بود تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری کنند.

لغو پرواز‌های تهران بغداد تا اطلاع ثانوی

جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در تهران اظهار کرد: فرودگاه بغداد شرایط خاصی پیدا کرده است و پروازها به مقصد این فرودگاه فعلا انجام نمی‌شود.

وی در خصوص جزئیات پروازها گفت: شرکت آتا پروازهای به مقصد بغداد را کنسل و شرکت ماهان تا اطلاع ثانوی وضعیت نامشخص اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه