English

وزیر اطلاعات خبر داد؛

عملیات های موفق علیه رژیم صهیونیستی نشان دهنده قدرت امنیتی ایران است

وزیر اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر موفق شده ایم به جز مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی تعدادی عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام دهیم که نشان دهنده قدرت امنیتی ایران است.

عملیات های موفق علیه رژیم صهیونیستی نشان دهنده قدرت امنیتی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در نشست جمعی از مدیران حقوقی وزارت اطلاعات با رئیس مجلس شورای اسلامی، در سخنانی با اشاره به توطئه‌ها و اقدامات دشمنان به خصوص رژیم صهونیستی و گروهک‌های تروریستی علیه امنیت جمهوری اسلامی از موفقیت‌های چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در برهم زدن و خنثی کردن این توطئه‌ها گزارشی ارائه کرد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات وزارت اطلاعات برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق مردم برای حل مشکلات گفت: اگر امروز شاهدیم که دشمن با همه اقداماتی که انجام می‌دهد نمی‌تواند از مطالبات مردم برای ضربه زدن به امنیت کشور استفاده کند، یکی از دلایلش رویکرد مردمی وزارت اطلاعات و دولت است که در تعامل با مردم امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

وزیر اطلاعات، دیگر وظیفه مهم این وزارت را مبارزه با تروریسم، رژیم صهیونسیتی و اقدامات خرابکارانه علیه کشور دانست و تاکید کرد: در ماه‌های اخیر موفق شده ایم به جز مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی تعدادی عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام دهیم که نشان دهنده قدرت امنیتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه