English

رایزنی نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی با همتای هلندی درباره ایران

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی اعلام کرد که در تماس تلفنی خود با نخست وزیر هلند درباره مقابله با آنچه که تهدید ایران یاد کرد، به رایزنی پرداخته است.

رایزنی نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی با همتای هلندی درباره ایران

به گزارش خبرگزاری موج، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفتگوی «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت این رژیم با «مارک روته» نخست وزیر هلند خبر دادند. لاپید طی این گفتگو در کنار موضوعات دیگر، در قبال ایران نیز لفاظی کرده است.

دفتر نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در این باره خبر داد که نخست وزیر هلند به لاپید بابت منصب جدیدش تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کرده است.

همچنین روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در این باره گزارش داد که این دو در مورد حفظ روابط گرم بین دو طرف و پیشبرد روابط رژیم صهیونیستی و هلند گفتگو و در مورد مسئله ایران، ثبات منطقه‌ای و جنگ در اوکراین، تبادل نظر کردند.

لاپید نیز با انتشار توییتی در این باره نوشت: امشب با دوست خوبم، مارک روته نخست وزیر هلند، گفتگوی گرم و دوستانه‌ای داشتم.

وی در ادامه به لفاظی در قبال ایران پرداخت و افزود: ما درباره مقابله با تهدید ایران و ارتقای ثبات در منطقه گفتگو کردیم. من مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر جهت پیشبرد ارزش‌ها و منافع مشترک هستم.

گفتگوی لاپید با نخست وزیر هلند در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا کشورهای مختلف را در اقدامات ضد ایرانی اش با خود همراه نماید.

لاپید پیشتر نیز در جلسه کابینه این رژیم در روز یکشنبه گفته بود که در دیدار با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا (در جریان سفر اخیرش به سرزمین‌های اشغالی)، مخالفت خود با حصول هر گونه توافق بر سر موضوع هسته‌ای ایران را اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه