English

سعید خطیب زاده:

ایران برای پاسخ به ترورهای رژیم صهیونیستی نیازی به تهدید امنیت شهروندان عادی ندارد

سخنگوی وزیر خارجه گفت: ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین است و ایران برای پاسخ به ترورهای رژیم صهیونیستی نیازی به تهدید امنیت شهروندان عادی ندارد.

ایران برای پاسخ به ترورهای رژیم صهیونیستی نیازی به تهدید امنیت شهروندان عادی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک اتهامات وارده به ایران را مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد و آن را بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار دانست.

سعید خطیب زاده با بیان اینکه ترکیه به‌خوبی می داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغگو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی اساس بوده و انتظار می رود در مقابل این ادعاهای تفرقه افکنانه سکوت نکند، گفت:  پاسخ  ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه بصورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود و مظلوم‌نمایی های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی کند.

دیروز بود که وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه‌ای با اتهام زنی به ایران مدعی شد که «سازمان اطلاعات ترکیه اخیراً یک حمله علیه شهروندان اسرائیلی را در استانبول خنثی کرد و این تلاش‌ها ادامه دارد»

 یائیر لاپید مدعی شد که جان شهروندان صهیونیست در هفته‌های اخیر به لطف همکاری امنیتی و دیپلماتیک بین دو طرف نجات یافته و از اتباع رژیم صهیونیستی خواسته بود که فورا ترکیه را ترک کنند یا از سفر به آن فعلا خودداری ورزند.

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه نیز ددر این کنفرانس اعلام کرد که ترکیه در زمینه امنیتی با اسرائیل همکاری دارد و اجازه هیچ گونه حمله تروریستی به خاک خود را نخواهد داد.

رسانه‌های ترکیه روز دیروز مدعی شده بودند، پلیس استانبول پنج شهروند ایرانی را بازداشت کرده که برای هدف قرار دادن اتباع رژیم صهیونیستی آماده می‌شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه