English

امیر سرتیپ خلبان واحدی:

مبارزه با داعش از افتخارات نیروهای هوایی ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در سالهای اخیر حضور مدافعین حرم در مبارزه با داعش از افتخارات نیروهای هوایی ارتش بوده است و این امر همانند تصمیم گیری در شب عاشورا در دوران معاصر بود.

مبارزه با داعش از افتخارات نیروهای هوایی ارتش است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم اظهار داشت: زیارت خانواده شهدا برای ما درس آموز است و همه مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند که چگونه این مسئولیت به دست آنان سپرده شده است.

وی با اشاره به نقش قم در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی بیان داشت: قم از قرن دوم هجری به عنوان پایگاه تشییع ظهور یافت و به برکت حضرت حضرت معصومه (س) محل علم و فقاهت و خاستگاه انقلاب اسلامی شد.

امیر واحدی افزود: استان قم ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که ۵۶۵ نفر از آنان از ارتش جمهوری اسلامی بودند که در بین آنان ۹ خلبان شهید نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به موقعیت شناسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی بیان داشت: حرکت نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ و دیدار تاریخی با امام راحل نمونه بارز اقدام به موقع بود و شکست حکومت نظامی نیز از جمله دیگر این اقدام بوده است.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی قهرمانان ارتش و نیروی هوایی تنها دو ساعت پس از حمله بعثی‌ها، پالایشگاه‌ها و عقبه پروازی دشمن را منهدم کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در سالهای اخیر حضور مدافعین حرم در مبارزه با داعش از افتخارات نیروهای هوایی ارتش بوده است و این امر همانند تصمیم گیری در شب عاشورا در دوران معاصر بود.

امیر واحدی بیان داشت: حضور اثر گذار داشتن در جهاد تبیین مهم است و برای خنثی کردن کارکرد دشمن در جنگ ترکیبی به مقاومت و ایستادگی نیاز داریم.

وی گفت: مراسم امروز برای تجلیل از خانواده‌های شهدا است همان شهدایی که نزد خداوند روزی می‌خورند و به فرموده رهبر معظم انقلاب کار خانواده‌های شهدا که کار زینبی کردند کمتر از شهدا نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: خانواده‌های شهدا با صبر و دلسوزی داغ عزیزترین فرزند خود را تحمل کردند و ما به عنوان فرزند کوچک این نظام مقتدر، سر تعظیم به خانواده‌های شهدا فرود می‌آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه