English

آیت الله رئیسی:

باید با مشارکت مسئولان و کمک مردم شاهد رفع فقر، محرومیت و بیکاری باشیم

رئیس جمهور در سفر به استان چهارمحال بختیاری گفت: باید با مشارکت مسئولان و کمک مردم شاهد رفع فقر، محرومیت و بیکاری از این استان باشیم.

باید با مشارکت مسئولان و کمک مردم شاهد رفع فقر، محرومیت و بیکاری باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ۱۹ خردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، اظهار کرد: این قشر جزء مفاخر استان و کشور محسوب می‌شوند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری، افزود: طبیعت بکر، زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و نیروی انسانی کارآمد از جمله ظرفیت‌های این استان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، برای توسعه و حل مشکلات به این استان نگاه ویژه می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از اهداف سفرهای استانی است، توضیح داد: در این سفر نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال‌هاست موجب رنجش مردم شده است، می‌شودد.

رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های آبرسانی نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند، اعتبارات خوبی نیز برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در جلسه شورای اداری مصوبات سفر به اطلاع مردم، مدیران و اصحاب رسانه می‌رسد تا در جریان امور قرار بگیرند و مدیران موظف به اجرای مصوبات شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بله خیلی هم عالی فقر هم که ریشه کن میشه بریم سراغ مشکلات دیگه(بابا این یه کم احترام بیشتر که مردم نسبت به رییس جمهور قبل به شما دارن رو بزار سر جاش بمونه انقدر وعده الکی ندین تو رو خدا)

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه