English

آغاز مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا صبح امروز در حرم مطهر برگزار شد.

آغاز مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه ناخواسته (بواسطه فراگیری بیماری کرونا) در حرم مطهر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) اعلام کرده است که امسال نیز به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با استفتائی که از دفتر مقام معظم رهبری انجام داده برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی و در عین حال خاطرنشان کرده است که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد.

مراسم امروز؛ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، از ساعت ۹ صبح  در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید آغاز شده و با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم کشورمان از ۱۰ استان همجوار تهران در حال برگزاری است.

بر اساس پیش‌بینی  ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) صحن‌های مصطفی خمینی، شهدا و یادگار امام میزبان جمعیت چند ده هزار نفری مردم خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، یادگار حضرت امام در ادامه مراسم به حاضران خیر مقدم خواهد گفت و سپس زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی سخنان رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را خواهند شنید.

قرارگاه شهید فهمیده با فرماندهی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ،  ماموریت دارد نسبت به بکارگیری رده های امنیتی، نظامی و انتظامی و ایجاد هماهنگی و هدایت متمرکز فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول مرتبط در حوزه های مختلف با هماهنگی ستاد مرکزی ارتحال حضرت امام (ره) در تامین امنیت و برگزاری هرچه باشکوه ‌تر مراسم اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی