English

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد:

قدرت بازدارندگی ایران پیامد دوراندیشی‌های امام(ره) و تفکرات فرماندهی معظم کل قوا ست

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای، قدرت بازدارندگی ایران را پیامد دوراندیشی‌های امام(ره) و تفکرات فرماندهی معظم کل قوا برشمرد.

قدرت بازدارندگی ایران پیامد دوراندیشی‌های امام(ره) و تفکرات فرماندهی معظم کل قوا ست

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌ مناسبت سی‌ و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد و در آن، قدرت بازدارندگی ایران را پیامد دوراندیشی‌های امام(ره) و تفکرات فرماندهی معظم کل قوا برشمرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امام بنیان‌گذار یک مکتب فکری وسیاسی و اجتماعی است. (مقام معظم رهبری)

حضرت امام خمینی (ره) به منظور احیاء تمدن اسلامی و استقرار نظام دینی، حرکت انقلابی خود را علیه رژیم فاسد ستم شاهی آغاز کرد و با تکیه بر قدرت لا یزال الهی، استمداد از حضرات ائمه معصومین (ع) و بهره‌گیری از معارف عمیق اسلام و قرآن کریم و پشتیبانی ملت بصیر، غیور، انقلابی و سرافراز ایران توانست ارکان سلطنت طاغوت را در هم پیچیده و به سلطه نظام‌های استکباری در این کشور بزرگ پایان دهد.

پیاده‌سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی با هدایت و روشنگری پیامبرگونه و رهبری امام خمینی(ره) آغاز و در ادامه این مسیر شکوهمند الهی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در حال توسعه و الگوسازی برای سایر کشورها در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی است. لذا در حالی سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) را گرامی می‌داریم که ندای اسلام‌خواهی و نهضت بیداری ملت‌ها به تبعیت از آرمان‌ها و دستاوردهای نهادینه شده جمهوری اسلامی در دورترین سرزمین‌ها به‌ گوش می‌رسد و آزادی‌خواهان جهان، بیش از پیش با پیروی از مکتب امامین انقلاب، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان عالم را بهترین راه کار خروج از سلطه استعمار و استثمار می‌دانند.

شخصیت تاریخ‌ساز، استکبار ستیز و سلطه‌ناپذیر امام راحل و ژرف‌نگری، تدابیر داهیانه و بلند فرماندهی معظم کل قوا، بازدارندگی اطمینان بخشی را در حوزه‌های دفاعی و نظامی ایجاد کرده، به نحوی که موجبات خنثی‌سازی تهدیدات علیه میهن عزیز و امنیت مثال زدنی را فراهم کرده است.

اگرچه امروز ملت ایران در برابر تهاجم ترکیبی و بی‌سابقه دشمنان قرار دارند؛ اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای عزیز انقلاب، قیام خونین ۱۵ خرداد، شهدای والا مقام جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت که نشئت گرفته از فرهنگ عاشورایی و مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی امام (ره)‌ بوده و نشانه‌ای از پیوند معنوی مردم با آرمان‌های ولایت و جان‌فشانی برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه مستکبران است، خواهد توانست قله‌های پیروزی را در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی فتح کند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز و گرانقدر، از خداوند بزرگ توفیقات روزافزون برای نظام اسلامی و ملت سلحشور ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و رهبر معزز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)‌ مسئلت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه