English

احتمال طرح پرسش از وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از نشست نمایندگان آذربایجان با وزیر ورزش و جوانان برای احقاق حقوق پهلوان هادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، «مسعود پزشکیان» نایب رئیس مجلس دهم با انتشار پستی در اینستاگرام خود، از طرح پرسش از وزیر ورزش و جوانان در صحن خبر داد.

پزشکیان با انتقاد از رفتار نادرست مسئولان فدراسیون کشتی با پهلوان «پرویز هادی» گفت: ما در مجلس پیگیر این مسئله هستیم و پس از دیدار با آقای هادی، با وزیر ورزش در این خصوص جلسه داشتیم و خواستار توجه جدی وی به این مسئله و احقاق حق آقای هادی و مردم ایران شدیم و آقای گودرزی هم قول همکاری داده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حق آقای هادی ظلم شده است، گفت: ما با مسئولان فدراسیون کشتی هم صحبت کرده‌ایم، اما توضیحات آن‌ها قانع کننده نیست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: طبق تصمیم قبلی فدراسیون نتیجه مسابقات جهانی مشخص کننده فردی بود که به المپیک اعزام می‌شود و با این حساب آقای هادی باید به المپیک برود، اما فدراسیون بعدا در خلاف سایر وزن‌ها، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقه انتخابی بدون رعایت زمانبندی مناسب برگزار کرده است.

پزشکیان با ابراز تاسف از رفتار فدراسیون کشتی گفت: مسئولان فدراسیون کشتی باید پاسخگوی اقدام خود باشند.

وی از پیگیری این مسئله تا حصول نتیجه خبر داد و گفت: بنده و همکارانم در مجلس پیگیر احقاق حق مردم هستیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که " آیا در جریان پیگیری‌هایتان ممکن است از وزیر ورزش و جوانان طرح پرسش کنید؟ " گفت: بلی همه چیز برای احقاق حق مردم ممکن است و وزارت ورزش و فدراسیون کشتی باید پاسخگوی مردم باشند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی