English

سردار زهرایی در نشست خبری جهادگران فاطمی ؛

واگذاری دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به بسیج سازندگی/ با دولت پروژه های مشترک انجام می دهیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ، با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا با دولت پروژه های مشترک انجام دهیم، از واگذاری دو قرارگاه، با عناوین اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به بسیج سازندگی خبر داد.

واگذاری دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به بسیج سازندگی/ با دولت پروژه های مشترک انجام می دهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نشست خبری جهادگران فاطمی در سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

موضوع این نشست، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی بود که سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، به سخنرانی پرداخت.

در این نشست، سردار محمد زهرایی، با بیان اینکه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: هدایت جوانان برای خدمت رسانی بهتر یکی از موضوعات و ماموریت های اصلی است که بسیج سازندگی آن را دنبال می کند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری به گروه های جهادی، تصریح کرد: این فرمان در ٩ بند به گروه های جهادی صادر شد که بعد از آن، به صورت کمی و کیفی این گروه ها گسترش پیدا کرد.

سردار زهرایی با اشاره به نحوه خدمت رسانی گروه های جهادی، بر این نکته تاکید کرد که اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، بیان کرد: از سویی دیگر در ۵۴۳ شهرستان، شوراهای جهادی از طریق برگزاری انتخابات تشکیل شده است و در مجموع، ٣٢ مجمع جهادی، در هر استان را تشکیل شده است.

سردار زهرایی، با تاکید بر اینکه مجمع ملی، همواره از سوی مجامع استانی تشکیل می شود، برگزاری جلسه این مجمع ملی در خرمشهر را در تاریخ سوم خردادماه اعلام کرد.

وی در ادامه به راه اندازی قرارگاه‌های عملیاتی جهادی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته این اقدام را آغاز کردیم و با برنامه ریزی های پنج ساله خود به دنبال آن هستیم که  ۵۴۳  قرارگاه عملیات جهادی به راه اندازیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، از فعالیت  ۱۴ هزار گروه جهادی خبر داد و گفت: ١٥٣ هزار جهادگر، در این گروه ها فعالیت دارند که در روز بسیج سازندگی، این گروه‌ها در هر یک از استان‌ها رزمایش همزمان برگزار می‌کنند.

سردار زهرایی با تاکید بر لزوم اجرای سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، تصریح کرد: این سند بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بدون شک شکل اجرایی به خود می گیرد.

وی بسیجِ گام دوم را بسیج همه مردم دانست و افزود: ما درحالی حلقه روابط بین امام و امت هستیم که نوک پیکان آن، گروه‌های جهادی قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ، با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا با دولت پروژه های مشترک انجام دهیم، از واگذاری دو قرارگاه، با عناوین اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به بسیج سازندگی خبر داد.

سردار زهرایی در پایان بر ضرورت توجه به تامین آب شرب و آب کشاورزی تاکید کرد و گفت: در همین راستا طرح جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار داریم که بر اساس آن ١٠٢٨٣ روستا، به دنبال تمرکز این طرح ، برای تامین آب شرب و آب کشاورزی هستیم.

وی از اجرای طرح جامع محرومیت زدایی در ۷۱۳۸ روستا خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه