English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

جهاد تبیین، وظیفه و رسالتی خطیر است/ اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و گفت: عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های مردم است و دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

جهاد تبیین، وظیفه و رسالتی خطیر است/ اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری آذرشهر، بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها بخصوص عرصه اقتصاد تأکید کرد و گفت: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و درون‌زایی در این حوزه از برنامه‌های دولت مردمی است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان آذرشهر اشاره کرد و با نام بردن از علما، سرداران و جانبازان به عنوان مفاخر ماندگار این شهرستان، گفت: وجود شهرک صنعتی شهید سلیمی و ظرفیت‌های ویژه صنعتی، گردشگری و اقتصادی زمینه مناسبی برای توسعه این شهرستان است.

محمدی با اشاره به پائین بودن نرخ بیکاری شهرستان آذرشهر، گفتک توجه بیش از پیش به مباحث اقتصادی و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان، با مشارکت مردمی قابل تحقق است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اهداف و رویکردهای دولت مردمی، توجه به محرومان، اجرای عدالت، داشتن روحیه انقلابی و جهادی، تلاش برای تامین رفاه و امنیت عمومی، خوش‌رویی، حلم و سعه صدر و مدارا با مردم را از از ویژگی‌های مدیران دولت مردمی عنوان کرد.

وی همچنین به برخی مشکلات و نارسایی‌های شهرستان آذرشهر از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب اشاره کرد و گفت: باید اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب آذرشهر تا پایان دولت سیزدهم تقدیم مردم عزیز این شهر شود.

محمدی تأکید کرد: مردمی بودن و توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی، شناسایی آسیب‌های طبیعی و غیرطبیعی احتمالی، احصای مشکلات واحدهای صنعتی، خدمت بی‌منت به مردم، برگزاری میز خدمت، ارتباط صمیمی و مستمر با خانواده معظم شهدا، روحانیت، نخبگان و معتمدان از وظایف اصلی فرمانداران در دولت سیزدهم است.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات زاهد محمودی در مدت تصدی فرمانداری آذرشهر، شمسعلی محمودیان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه