English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

بیشترین سرمایه گذاری نظام سلطه و استکبار جهانی در حوزه فضای مجازی است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه و استکبار جهانی در حوزه فضای مجازی سرمایه گذاری هنگفتی می‌کند تا بلکه این دسیسه‌ها مثمرثمر شود، اما جوانان ولائی این مرز و بوم هرگز اجازه عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان را نخواهند داد.

بیشترین سرمایه گذاری نظام سلطه و استکبار جهانی در حوزه فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با بیان اینکه نسل جدید امروز دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تجربه و درک نکرده اند اظهار داشت: بر همین اساس برای روشن شدن بسیار از واقعیات آن دوران باید همه پیشکسوتان و رزمندگان آن دوران پای کار آیند تا نسل جدید به درستی نسبت به این دوران شناخت پیدا کنند.

وی افزود: اگر در این زمینه غفلت شود، بدون تردید ارزش‌ها جای خود را به ضدارزش‌ها می‌دهد و در این حالت آینده جامعه اسلامی با چالش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عقیدتی مواجه خواهد شد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جوانان ولائی و متعهد، فرهیختگان، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم درخواست کرد تا برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وارد عرصه و با تمام توان برای مقابله با هجمه‌های سنگین بیگانگان وارد عمل شوند.

محمدی نشان دادن چهره واقعی دفاع مقدس را بسیار مهم خواند و با اشاره به اینکه عده‌ای درصدد پوشاندن این چهره هستند ادامه داد: نظام سلطه و استکبار جهانی در حوزه فضای مجازی سرمایه گذاری هنگفتی می‌کند تا بلکه این دسیسه‌ها مثمرثمر شود، اما جوانان ولائی این مرز و بوم هرگز اجازه عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان را نخواهند داد.

 سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با معرفی و شناخت نفرات برتر در پنج محور در تالار اجتماعات پارک شمیم پایداری تبریز به کار خود پایان داد.

در بخش پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری به ترتیب رسول یزدانی از اصفهان، سیاوش عینالو از آذربایجان شرقی و ندا نعمتی از آذربایجان شرقی، در بخش پیام رسان‌ها مهمدی بابامحمودی از تهران، ابراهیم معصومی از آذربایجان شرقی و حمزه تراب زاده از خراسان رضوی، در بخش هنر‌های دیجیتال احمدرضا نصری از اصفهان، محمدامین مهتران از کرماشاه و رضا قاسمی از آذربایجان غربی و در بخش آزاد سعید چمنی از سیستان و بلوچستان، میلاد رضازاده از آذربایجان شرقی و احسان فقیهیان از مازنداران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

هیئت داوران در بخش نرم افزار‌های کاربردی نفرات برتر را معرفی نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه