English

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

اختتامیه سومین جشنواره ملی"فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی"برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی"فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی"برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر دریاداردوم رضا عباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان آذربایجان شرقی، روز دوشنبه دوم اسفند در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در تبریز، انتهای پارک شمیم پایداری برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مسئولان برجسته پدافند غیرعامل کشور، جانشین و معاونت‌های مختلف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از میهمانان ویژه این مراسم هستند.

امیر عباسی تاکید کرد: رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای استان آذربایجان شرقی در حوزه جنگ نرم و دفاع مقدس، از برنامه‌های تدارک دیده شده برای مراسم اختتامیه سومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های گذشته جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان تهران برگزار شده بود که باتوجه به دستاوردهای استان آذربایجان شرقی در عرصه فضای مجازی و تلاش‌های انجام شده در این راستا، میزبانی سومین دوره این جشنواره برای نخستین‌بار به آذربایجان شرقی سپرده شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی یادآور شد: پوستر سومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در بیت امام جمعه تبریز رونمایی و تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام شد که حاصل آن ارسال هزار و ۴۵۰ اثر به این جشنواره است که حدود ۳۳ درصد آثار ارسال شده به آذربایجان شرقی تعلق دارد.

وی تاکید کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد، محورهای این جشنواره هستند که به نفرات برتر هر کدام از بخش‌ها هدایا و تندیس اهدا خواهد شد.

امیر «عباسی» ادامه داد: خوشبختانه فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی موفق به کسب پنج عنوان برتر در این جشنواره شده‌اند.

افتتاح کامل مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی تا سه سال آینده

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۲۹ بهمن سال ۵۶ مردم تبریز، گفت: مردم آذربایجان به اولین‌ها معروف هستند که با قیام خود در سال ۱۳۵۶، مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را فراهم کردند.

امیر «عباسی» با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دشمن از نظر فضای مجازی آرایش نبرد گرفته است، مطرح کرد: جهاد خبرنگاران و فعالان فضای مجازی گلوله‌ای است که از دهانه اسلحه خارج شده و بر قلب دشمنان نظام می‌نشیند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی هفت معاونت دارد، توضیح داد: معاونت‌های مختلف این اداره‌کل در انجام وظایف خود تلاش زیادی می‌کنند؛ به‌طوری که ۴۷ کتاب در سال جاری تدوین شده است و برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای برنامه «در کوی نیک‌نامان»، تولیدات هنری در زمینه فیلم سینمایی، سریال، مستند، تئاتر و سرود، از جمله برنامه‌هایی است که توسط معاونت‌های این اداره‌کل پیگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه افتتاح کامل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی ظرف سه سال آینده، مهم ترین هدف و برنامه‌‌ ماست، گفت: کارهای عمرانی ابنیه‌های این مرکز فرهنگی در سال ۹۶ به پایان رسیده و اکنون محوطه‌سازی و تکمیل محتوای آن پیگیری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی نیازمند همت جمعی است، اظهار داشت: این مرکز فرهنگی بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و راهکاری برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه