English

اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی بر رفع موانع حقوقی واحدهای راکد در سال ۱۴۰۱

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حجم بالای مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی استان گفت: در همین راستا تمرکز سال اتی ستاد بر رفع موانع حقوقی واحدهای راکد و نیمه راکد قابل احیا است.

اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی بر رفع موانع حقوقی واحدهای راکد در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد در پنجاه و نهمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه  با اشاره به چالش های حقوقی پیش آمده برای فعالین حوزه تولید و صنعت استان گفت: بهره گیری از ظرفیت کارشناسی حقوقی در فعالیت های تولیدی و اقتصادی امری ضروری است.

وی با بیان اینکه برخی از چالش های حقوقی منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی استان شده است افزود: در همین راستا در سال آینده و ذیل این ستاد کارگروه تخصصی جهت بررسی چالش های حقوقی واحدهای تولیدی استان ایجاد می شود.

دهشیری با تقدیر از وحدت ،همدلی و همراهی بین همه دستگاه های نظامی، امنیتی اقتصادی، اداری و قضایی استان در این ستاد تصریح کرد: در سالی که گذشت شاهد مصوبات و اقدامات خوبی در این ستاد با هدف حمایت از تولید و صنعت استان بوده ایم.

 وی بر لزوم جمع بندی مصوبات سال 1400 تاکید کرد و افزود: باید با بهره گیری از تجربه گذشته و فرصت پیش رو و ظرفیت نخبگان این مصوبات آسیب شناسی شده و برای سال آینده نقشه راه تعریف شود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با تبریک ولادت امام عصر(عج) و تقارن آن با هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) گفت: این عزیزان با مجاهدت های خاموش و ایثارگری های جانانه خود نسبت به خنثی نمودن توطئه دشمنان ، نظم و امنیت نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند  و به معنای واقعی سالروز میلاد یوسف زهرا عج بعنوان روز سربازان گمنام نامیده شده است.

شایان ذکر است آخرین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه  با دستور کار رفع موانع تولید در ۱۳ واحد تولیدی به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه