English

سفیر ایران در بلاروس:

موضوع فلسطین دل همه آزادیخواهان جهان را به درد آورده است

سفیر کشورمان در بلاروس تاکید کرد: موضوع فلسطین دل همه آزادیخواهان جهان را به درد آورده و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به معیاری برای آرمان عدالت طلبی و انسان دوستی تبدیل شده و جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

موضوع فلسطین دل همه آزادیخواهان جهان را به درد آورده است

به گزارش خبرگزاری موج، سعید یاری سفیر کشورمان در بلاروس، روز جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱،طی سخنانی در مراسم نماز جمعه مسجد مسلمانان مینسک، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف با اشاره به تدبیر دوراندیشانه ی امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس» این تدبیر را الهام بخش بیداری و همبستگی امت اسلام در حمایت از ملّت مظلوم فلسطین و زنده نگه داشتن آرمان آزادی اولین قبله‌ی مسلمین و عمل به آموزه‌ی قرآنی «ظلم ستیزی» دانست.

وی تاکید کرد : موضوع فلسطین دل همه آزادیخواهان جهان را به درد آورده و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به معیاری برای آرمان عدالت طلبی و انسان دوستی تبدیل شده و جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

سفیر کشورمان در بلاروس با تاکید بر اینکه نصرت الهی در انتظار مجاهدان فلسطینی است، خواستار حمایت ملت ها و دولت های مسلمان و آزادیخواه جهان از مبارزات رهایی بخش ملت فلسطین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه