English

حجت الاسلام موسی‌ پور:

جزییات مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس/ سردار سلامی سخنران اصلی این مراسم شد

نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت راهپیمایی روز قدس برگزار شد.

جزییات مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس/ سردار سلامی سخنران اصلی این مراسم شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس و پیرامون موضوع مراسم این روز، برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسی پور، گفت: از سالی که رژیم اسرائیل در فلسطین اعلام نفوذیت کرد و با ترفندهای مختلف، در سرزمین مسلمانان دولت جعلی به نام اسرائیل ایجاد کردند و از آن زمان ٧٤ سال می گذرد که در این سال ها فساد و غارت و قتل و کشتار زیادی انجام داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: رژیم صیهونستی در گذشته، موجودیت خود را تثبیت شده می دید و  تنها کشوری که مرز رسمی برای خود تعریف نکرده، رژیم صیهونیستی است.

وی ادامه داد: طبق مطالعات صیهونیستی و غربی، موجودیت آنها به شدت در حال تضیعف و رو به زوال است و از نظر نظامی، زمانی به عنوان ارتش شکست ناپذیر معروف بود اما امروز در برابر جبهه مقاومت زمین گیر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور یادآور شد: افول و نزول رژیم صیهونیستی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و با اعلام روز قدس و تدبیر مرد الهی و حکیم بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، ما شاهد بودیم که مساله فلسطین به فراموشی سپرده نشد.

وی ادامه داد: دفاع از فلسطین یک آرمان قرآنی است؛ این رژیم نه تنها با دین و موجودیت ما در تقابل است و هرجا توانسته ضربه زده و الحمدالله با قدرت نظام جمهوری اسلامی توان ضربه زدن ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ما در آستانه روز قدس هستیم و امسال شاهد راهپیمایی عظیم مردم خواهیم بود در این میان ستاد برگزاری روز قدس تشکیل شد و در این ستاد سیاست ها و برنامه ها مورد بخث واقع شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور گفت: محوری ترین برنامه، راهپیمایی روز قدس است که از ساعت ده صبح و از مسیرهای ده گانه شروع می شود و در مسیر غرفه های فرهنگی به ارائه آثار خود می پردازند همچنین صداوسیما نیز در طول مسیر برنامه های فرهنگی اجرا خواهند کرد.

وی بیان کرد: سخنران اصلی فرمانده محترم سپاه پاسداران سردار سلامی خواهند بود از سویی در ٩٠٠ شهر کشور مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می شود و در تمام روستاها نیز با برپایی اجتماعات مردم ابراز انزجار از اسراییل و اعلام حمایت از ارمان قدس می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بیش از پنج هزار نفر عکاس و خبرنگار پوشش خبری می دهند و در این میان تاکید ما بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: همایش هایی با موضوع روز قدس از جمله همایش فلسطین مظلوم در محل استادیوم غزه برگزار می شود که رهبران مقاومت در این اجتماع سخنرانی می کنند همچنین مراسم قدس شریف در محل لانه جاسوسی روز پنج شنبه برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجموعه سمیناری با عنوان فلسطین آزاد می شود از روز ٩ اردیبهشت تا ٢٤ اردیبهشت به صورت مجازی با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می شود؛ پویش یک سطل آب تا محو غده سرطانی اسراییل و دلنوشته ها و ویدئوهایی از طریق وب سایب تلویبیون ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور گفت: برپایی کارگاه های هنری، اجرای نمایش میدانی، احرای سرود و برنامه های مختلف در تهران و کل کشور خواهد بود همچنین برای اعلام همیستگی رژه ٤٠ ارگان رسمی در تهران برگزار می شود و ویژه برنامه ای برای شهدای مقاومت پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه