English

دریادر علی فدوی:

نشانه‌هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: نشانه‌هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود است.

نشانه‌هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود است

به گزارش خبرگزاری موج، دریادر علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مراسم نخستین سالگرد سردار شهید محمدعلی حق‌بین در گلزار شهدای رشت گفت: نهضت حضرت امام از سال ۴۲ تاکنون خواب را از چشم دشمنان حرام کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در ابتدا به اشتباه متصور می‌شدند که انقلاب اسلامی خیلی زود از پای در می‌آید، اما به لطف رهبری امامین انقلاب، شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه این انقلاب در چله دوم خود به سر می‌برد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران می گوید: در دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس ۸۷ کشور مقابل جمهوری اسلامی ایستادند و حتی بعضی از آنان اقدام کردند با این وجود انقلاب اسلامی هر روز پیروز و جبهه باطل و استکبار ضعیف‌تر شد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران اسلامی در منطقه و جهان به قدرت بلامنازع تبدیل شده و دشمن امروز به قدرت معنوی و پیش برنده نظام اسلامی پی برده و در بیشتر مسائل از مواضع خود عقب‌نشینی کرده است.

او گفت: اقتدار انقلاب در سرتاسر عالم هستی وجود دارد و اکنون انصارالله یمن با تبعیت از روحیه استکبارستیزی انقلاب اسلامی، برای رژیم آل سعود شرط تعیین می‌کند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه پاسداران نتایج انقلاب اسلامی با ابزار مادی ملموس نیست، زیرا برای ماندگاری این نظام مقدس ۲۰۰ هزار شهید و هزاران نفر جانباز و اسیر شدند، به لحاظ مقایسه بودجه و تکنولوژی نظامی، بودجه نظامی آمریکا ۸۰ میلیارد دلار بوده و آنان از نظر تکنولوژی هم در جایگاه بالاتری قرار دارند.

او می گوید: اوضاع کنونی اقتصادی کشور در شأن ملت بزرگ ایران نیست و به این دلیل که به قواعد الهی توجه نکرده لذا وضعیت اقتصادی امروز جامعه به دلیل همراهی با آمریکا در گذشته است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه با توجه به مسائل و قواعد قرآنی و خداوندی برطرف خواهد شد.

سردار فدوی گفت: وجود شهدای مدافع حرم نتیجه تغییر نسل درست در جمهوری اسلامی ایران است و پاسداران جدید با خون‌های پاک خود داعش را نابود کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه