سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

وزارت خارجه:

ارتش و نیروهای مسلح ضامن حفظ صلح و امنیت و دفاع از منافع و حقوق ملی هستند

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش و نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی در کنار یکدیگر ضامن حفظ صلح و امنیت، اقتدار، دفاع از منافع و حقوق ملی بوده و بر اساس ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، در کنار مظلومان و ملت‌های مقاوم منطقه و جهان می‌باشند.

وزارت خارجه ایران

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فرارسیدن ۲۹ فروردین، "روز دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان دلاوری‌ها و رشادت های محافظان جان بر کف وطن" را گرامی می‌داشت.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور تلاشهای خالصانه و بی‌بدیلی در راه اعتلای آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و پاسداری از امنیت و مرزهای ایران عزیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده اند که نزد ملت بزرگ ایران هیچگاه فراموش نشده و بدون تردید حماسه سازی‌های این بزرگ مردان در یاد و خاطره‌ها ماندگار خواهد ماند.

بی‌شک اقتدار امروز دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های بین المللی در صیانت و حفاظت از منافع کشور، مدیون و مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح جان برکف کشور است. قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، به مدد ارتقاء توانائی نیروهای مسلح مهمترین عامل بازدارنده در مقابل چشم طمع دشمنان کشور بوده و این امر مهمترین سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است.

ارتش و نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی در کنار یکدیگر ضامن حفظ صلح و امنیت، اقتدار، دفاع از منافع و حقوق ملی بوده و بر اساس ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، در کنار مظلومان و ملت‌های مقاوم منطقه و جهان می‌باشند.

وزارت امورخارجه ضمن تبریک روز ارتش به همه دلاورمردان این نیرو، خود را موظف می‌داند در کنار این نیروی انقلابی و دشمن‌ستیز، در خدمت ارتقاء امنیت کشور و تحقق منافع عالیه مردم‌ و نظام بیش از پیش عمل نماید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه