English

حجت‌الاسلام خطیب:

تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را ایفا کند

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشورهای عربی ایفا کند.

تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را ایفا کند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در نشست شورای تأمین استان فارس گفت: اقدامات تروریستی اخیر که در صحن مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام شد، نشان از کینه و عنادی است که در گروه‌های تکفیری بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی افزود: ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و دیگر قومیت‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و در تلاشند تا معضلات امنیتی جدیدی با استفاده از فضای رسانه‌ای و فناورانه در ایران به وجود بیاورند که لازم است علما، فرهیختگان و آحاد مردم با هوشمندی و روشنگری این فتنه‌ها را از اساس خنثی کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن در هر صورت دشمنی خود را بروز و ظهور می‌دهد، گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشورهای عربی ایفا کند که تلاش‌های این رژیم منحوس با اقدامات شهادت‌طلبانه و جهادی فلسطینی‌ها مواجه و خنثی شده است.

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به شعار سال جاری تأکید کرد: باید تلاش شود که شعار امسال محقق شود و این مهم، همدلی، هم‌افزایی، هماهنگی و همگرایی بین مسوولان و مردم را می‌طلبد و دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را معطوف به اجرایی کردن منویات معظم له دارد.

وی به نقش روحانیون و علمای فارس از جمله شهید آیت‌الله دستغیب اشاره و عنوان کرد: این عالم مبارز با فعالیت‌های ضد رژیم خود، مردم را آگاه و با خطبه‌ها و سخنرانی‌های آتشین خود زمینه آگاهی مردم را فراهم کرد.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان ظرفیت‌های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیر بنایی، تولیدی و مذهبی فارس، گفت: اکنون فرصت مناسبی است که این ظرفیت‌ها بیشتر شناخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه