English

امیر دریادار سیاری:

باید گنج جنگ را برای تمامی نسل ها پالایش و پاسداری کرد

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر خادمان، آماده خدمت به زائران راهیان نور شده است چرا که باید گنج جنگ را برای تمامی نسل ها پالایش و پاسداری کرد.

باید گنج جنگ را برای تمامی نسل ها پالایش و پاسداری کرد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از قرارگاه راهیان نور آجا ضمن دیدار با خادمان راهیان نور ارتش بیان کرد:حضور اینجانب در این مناطق عملیاتی یادآور خاطرات تلخ و شیرین دورانی است که نیروهای مسلح و ملت با مظلومیت تمام، مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با ایثار و شهادت پیروزی های عظیمی را رقم بزنند.

وی افزود:این راهیان نور همان عرصه و نقطه وصلی است که می تواند نسل ها را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به هم پیوند دهد. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر خادمان، آماده خدمت به زائران راهیان نور شده است چرا که باید گنج جنگ را برای تمامی نسل ها پالایش و پاسداری کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: این راهیان نور مسیر خوبی در عرصه جهاد تبیین است که برای به نمایش گذاشتن افتخارات این سرزمین و نظام اسلامی کمک ویژه ای خواهد کرد. نیروهای مسلح در این برهه از تاریخ با توجه به تجربیات چهار دهه گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس قابلیت، لیاقت و توانمندی خود را با به کارگیری نیروهای شایسته در کنار ابزار و امکان بایسته برای مبارزه در برابر تهدیدات به کار می گیرد تا احساس امنیت در جامعه پدید آمده و دشمن در هراس باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه