English

یعقوب رضازاده در گفتگو با خبرگزاری موج:

لغو تحریم سپاه خط قرمز ایران است/ روسیه بارها به دلیل منافع خود، منافع ایران را به خطر انداخته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا باید سپاه را به عنوان قوای دفاعی جمهوری اسلامی ایران قبول کند، چراکه در این شرایط مذاکرات وین با نتیجه بهتری جلو خواهد رفت.

لغو تحریم سپاه خط قرمز ایران است/ روسیه بارها به دلیل منافع خود، منافع ایران را به خطر انداخته است

یعقوب رضازاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران از ابتدای مذاکرات برجام ، گفت: آمریکا تاکنون تحریم‎های متفاوت و مختلفی را علیه ایران اعمال کرده است از جمله تحریم‌های بانکی، نفت، دارو، مواد غذایی و همچنین تحریم شخصیت ها از جمله ۱۶۷ نفر از فرماندهان و مسئولان کشور و تحریم سپاه پاسداران که در این لیست قرار دارد.

 

سپاه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سپاه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، افزود: سپاه جزء نیروهای مسلح پر توان و دفاعی ما بوده که در کنار ارتش، امنیت کشور را تامین می کند، لذا مجلس و دولت به هیچ وجه با خواسته آمریکا کنار نخواهد آمد و این آمریکا است که باید با ما کنار بیاید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: آمریکا باید سپاه را به عنوان یک نیروی مسلح و قوای دفاعی جمهوری اسلامی ایران قبول کند چراکه با پذیرش این موضوع، قطعا مذاکرات وین با نتیجه بهتری جلو خواهد رفت اما اگر قبول نکنند بازهم هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

احتمال تصویب قانون جدید در مجلس در پی حصول توافق در مذاکرات/ واکنش متقابل ایران به خروج احتمالی غربی‌ها

ایران نسبت به جنگ روسیه و اوکراین اعلام بی‌طرفی کرد؛ روسیه ناراحت شد و تلافی کرد

ماهیگیری روسیه در بلبشوی سیاسی مذاکرات وین

 

سنگ اندازی روسیه در مذاکرات دور از روابط دوستی ما است

وی با اشاره به نقش روسیه در سنگ اندازی مذاکرات وین، تاکید کرد: با توجه به حمله روسیه به اوکراین، آمریکا و کشورهای اروپایی تحریم های زیادی را علیه مسکو اعمال کردند؛ در این شرایط روسیه برای آنکه در این تحریم ها تنها نماند و از طرفی همچنان تحریم های ایران نیز ادامه پیدا کند، از آمریکا خواست تضمین دهد که  تحریم‌های مسکو به همکاری با تهران لطمه وارد نخواهد کرد.

رضازاده بیان کرد: مواضع اخیر روسیه و سنگ اندازی این کشور در مذاکرات تاحدی دور از روابط دوستی و همسایگی با ما است و در واقع این مواضع مسکو به هیچ وجه قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مواضع روسیه برخلاف مواضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات برجام بوده و دور از عدالت است؛ این درحالی است که ما چنین رفتاری را بارها از کشور روسیه شاهد بودیم که تلاش کرده به دلیل حفظ منافع خود، منافع کشورهای همسایه‌ از جمله ایران را به خطر بیاندازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایران اسلامی در این چهل ساله ایران را از یک کشور درمانده به کشوری فعال تبدیل کرده است .ماباید فقط به خودمان تکیه کنیم و هر عملی که به سود ماست را انجام دهیم .حتما حتما به هر وسیله ای شده باید کاری کنیم کسی جرات حمله به ایران را نداشته باشد واقتصاد را هم مقا متی و ایرانی ادامه دهیم. حتی اگر میلیاردها دلار نفتی دوباره به سوی ما سرازیر گردد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه