English

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرگزاری موج:

اتخاذ تصمیمات سیاسی سبب وقفه مذاکرات وین شده است/ روسیه به دنبال امتیازگیری از آمریکا است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، توقف ایجاد شده در مذاکرات وین را امر طبیعی دانست و گفت: ایران و غربی‌ها باید تصمیمات سیاسی اتخاذ کنند و توقف ایجاد شده نیز متاثر از همین موضوع است.

اتخاذ تصمیمات سیاسی سبب وقفه مذاکرات وین شده است/ روسیه به دنبال امتیازگیری از آمریکا است

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به روند مذاکرات وین، گفت: عمدتا در مذاکرات مختلف همچون مذاکرات وین، زمانی که موضوعات فنی حل و فصل می شود نوبت به اتخاذ تصمیمات سیاسی می‌رسد، لذا در این مرحله طبیعتا یک وقفه‌ای ایجاد می شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در شرایط مذکور، دیگر مذاکره کننده‌ها تصمیم‌گیری نمی‌کنند بلکه تصمیم گیری‌ها، در سطوح و ساختار نظام سیاسی اتخاذ می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، توقف ایجاد شده در مذاکرات وین را امر طبیعی دانست و بیان کرد: در هر حال هم ایران و هم غربی‌ها باید تصمیمات سیاسی اتخاذ کنند و توقف ایجاد شده نیز متاثر از همین موضوع است.

 

بیشتر بخوانید:

احتمال تصویب قانون جدید در مجلس در پی حصول توافق در مذاکرات/ واکنش متقابل ایران به خروج احتمالی غربی‌ها

لغو تحریم سپاه خط قرمز ایران است/ روسیه بارها به دلیل منافع خود، منافع ایران را به خطر انداخته است

ایران نسبت به جنگ روسیه و اوکراین اعلام بی‌طرفی کرد؛ روسیه ناراحت شد و تلافی کرد

ماهیگیری روسیه در بلبشوی سیاسی مذاکرات وین

 

نقش روسیه در توقف مذاکرات وین/روسیه به دنبال امتیازگیری از آمریکا است

وی درباره برخی اظهارات نسبت به نقش روسیه در توقف مذاکرات وین، تاکید کرد: بدون شک در این گونه مسایل هر کشوری دنبال منافع خود است و مسکو نیز از این قائده مستثنی نیست.

عباس زده مشکینی تصریح کرد: تحلیل من آن است که با توجه به اینکه روس‌ها در مذاکرات حضور داشته و گاهی پیام‌هایی را بین ایران و آمریکا رد و بدل می کردند، لذا واقف به واقعیت موضوعات بوده و می دانند که مسیر گفتگوها به چه سمتی پیش می‌رود و شاید به این نتیجه رسیدند که غربی ها به ویژه آمریکا به چنین توافقی بیشتر نیاز داشته و می‌خواستند از این طریق، از آمریکا امتیاز بگیرند.نماینده مردم مشکین شهر در مجلس ادامه داد: درخواست روسیه از آمریکا را می توان به گونه‌ای تعبیر کرد که شاید روسیه در این شرایط می خواهد از طریق آمریکا مشکل خود را حل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: حال مهم آن است که ما این موضوع را به چه نحوی مدیریت کنیم که البته همواره تمام سعی ما بر آن بوده تا مذاکرات وین متاثر از این تحولات خارجی نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    به راستی کدام وضعیت به نفع ماست .از برجام خارج شویم و هسته ای را تکمیل کنیم .یا با غرب توافق کنیم وبه مزایای اقتصادی برسیم .هر گروهی چیزی می‌گویند. اما اگر کاره ای بودم در برجام می‌ماندم وهسته ای را هم تکمیل میکردم .مهم خواستن است راهش پیدا می‌شود. اسرائیل نفوذ زیادی ندارد ‌منافقین و سلطنت طلب ها را باید کنترل کرد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه