English

سردار سلیمانی:

قله برجسته سربازی را سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت شهید حاج قاسم رقم زد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سربازان در دوران دفاع مقدس مفهوم علنی و عاشورایی سربازی را در میدان‌های نبرد متجلی کردند و به نحوی که قله برجسته سربازی را سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقم زد.

قله برجسته سربازی را سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت شهید حاج قاسم رقم زد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک تحول بزرگ در مفهوم سربازی در کشور ما بود؛ زیرا سربازان در دوران رژیم ستم‌شاهی در لبیک به امام راحل و در اعلام وفاداری به ملت ایران پادگان‌ها را ترک کردند و در کنار ملت ایران به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداختند.

وی افزود: سربازان در دوران دفاع مقدس نیز مفهوم علنی و عاشورایی سربازی را در میدان‌های نبرد متجلی کردند و به نحوی که قله برجسته سربازی را سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: شهید سلیمانی که قهرمان ملت ایران و امت اسلام است افتخارش این بود که بر روی سنگ قبرش نوشته شود سرباز قاسم سلیمانی و این افتخاری برای شما سربازان عزیز به عنوان یک نماد و الگوی برجسته جهانی محسوب می‌شود.

سلیمانی گفت: سیدالشهدای مقامت با لشکرهای سیاهی، تباهی، ظلم، جهل و عداوت مبارزه کرد؛ به همین جهت وی یک مصلح جهانی بود که برای ایجاد صلح و استقرار عدالت در جهان اسلام و دنیا جنگید تا اینکه به عنوان یک سرباز افتخارآفرین، قهرمان ملت ایران و امت اسلام شد که این معنای بسیار بلند و رسایی در سربازی در میهن اسلامی و رکاب ولی امر مسلمین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی