English

سردار نقدی تاکید کرد؛

ضرورت توجه به جهش و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر ضرورت توجه به جهش و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی گفت: بخش اعظم نیازهای ما قابل تولید در داخل است.

ضرورت توجه به جهش و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی در نخستین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم که صبح امروز سه‌شنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: در مورد مکتب حاج قاسم ولی امر و رهبر ما آنچه باید گفته می‌شد را به صورت خلاصه یا چکیده گفتند. مهمترین ویژگی ایشان اخلاص بود. ما اگر می‌خواهیم کارمند، پاسدار، ارتشی، روحانی یا دانشجوی تراز انقلاب باشیم باید اخلاص داشته باشیم. این اخلاص به سادگی قابل تشخیص و اندازه‌گیری نیست، اما وقتی ولی امر اخلاص را به عنوان مهمترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بیان می‌کنند، یعنی این اخلاص بروز کرده است.

وی افزود: اخلاص جایی جلوه‌گر می‌شود که همه کسی را شماتت و نهی می‌کنند؛ از یاران و دوستان و علما تا خانواده و نزدیکان. او می‌خواهد وارد جبهه‌ای شود که چشم‌انداز پیروزی در آن نیست و ظاهرش شکست است. ۹۰ درصد خاک سوریه و اکثریت خاک عراق اشغال شده و خمپاره‌ها به کربلا می‌رسد. اخلاص اینجاست که پیدا می‌شود. این جبهه‌ای است که از لحاظ سیاسی روشن است و از لحاظ نظامی هم همه می‌گویند شکست در انتظارش است. او باید با هواپیمایی که ۱۰۰ تن مواد منفجره و مهمات در آن است در فرودگاهی بنشیند که تروریسم‌ها در آنجا حلقه زدند. هیچ‌کس امید ندارد اما او با همه وجود در صحنه حاضر می‌شود و خداوند پاداش این اخلاص را پیروزی‌های معجزه‌آسا قرار می‌دهد.

سردار نقدی یادآور شد: فردی که اصلا آنجا را نمی‌شناسد و پیش از آن حضور نظامی نداشته در آنجا حضور پیدا می‌کند و وارد چنین معرکه‌ای می‌شود اما خدا پیروزی‌های شگفت‌انگیز و غیرقابل باور را پاداش این اخلاص قرار می‌دهد. همه جناح‌های سیاسی او را شماتت می‌کردند و او به دفاع از دیکتاتور متهم شد، اما آبرویش را گذاشت و این اوج اخلاص است.

وی در ادامه یادآور شد: چرا حضرت علی (ع) با آن غربت دفن شد در حالی که او دریای اخلاص بود. دلیل‌اش این است که در آن دوران این مردم نبودند. ای کاش این مردم در روزهای غربت مادرمان حضرت زهرا (س) می‌بودند. کارمند تراز انقلاب در مکتب حاج قاسم همین یک کلمه است مردم را همان طور نگاه کنید که او می‌دید. اگر این مردم بودند آن ظلم به امیرالمومنین (ع) نمی‌شد و حضرت زهرا (س) آن طور غریبانه دفن نمی‌شد. اگر این مردم در صدر اسلام بودند وقایع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. امام (ره) هم در وصیت‌نامه خود گفت مردم ما از مردم حجاز در عصر رسول‌الله بالاترند. این مردم به میدان آمدند و صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کردند، فشارها و سوءمدیریت‌ها را تحمل کردند، در خط ایستادند و آن تشییع باشکوه را رقم زدند که دنیا را حیرت‌زده کرد. این مردم لایق نوکری‌اند و باید خادم‌شان باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تواضع در مقابل مردم،‌ تلاش برای آن‌ها و فداکاری برای امنیت و آسایش مردم را از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ کارمندی در هیچ جای دنیا چنین افتخاری ندارد که برای چنین مردمی کار کند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با تأکید بر ضرورت توجه به جهش و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی گفت: بخش اعظم نیازهای ما قابل تولید در داخل است. باید کمر همت ببندیم. کارگران تراز انقلاب باید همت کنند. گاهی در ادارات ما و شاید حتی سپاه میوه های خارجی و موز خارجی روی میزمان است. آن وقت ما میوه‌ خودمان را با لودر دور می‌ریزیم. کارمند تراز انقلاب باید جلوی این‌ها بایستد و به تولید کمر همت ببندد. اگر ما کالاهای اساسی‌مان را خودمان تولید کنیم آمریکا و انگلیس و جنایتکاران غلط می‌کنند برای تحریم به ما فشار بیاورند چرا که دیگر در نان و آب و علوفه وابسته نیستیم.

نقدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم روزی شاهد باشیم بسیجیان ما در ادارات محور تولید باشند. فهرست واردات در ادارات خود را استخراج کنند و برای استفاده از محصولات تولید داخل برنامه‌ریزی کنند که ان شاءالله در پیشگاه حاج قاسم سربلند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی