English

عباس ملازینلی؛

برنامه های آموزش شهروندی، ورزشی و گردشگری در نوروز ۱۴۰۰

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای ایام عید برنامه های متعدد در زمینه های آموزش شهروندی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و گردشگری فراهم کرده که به دلیل محدودیت های کرونا در فضای مجازی و صدا و سیمای یزد قابل استفاده همشهریان است.

برنامه های آموزش شهروندی، ورزشی و گردشگری در نوروز 1400

عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد پیرامدن برنامه های سازمان در ایام نوروز ۱۴۰۰، گفت: به علت محدودیت های کرونا برنامه های نوروزی سازمان اعم از آموزش شهروندی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و گردشگری در فضای مجازی و یا با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد برگزار می شوند.

وی افزود: در خصوص برنامه های آموزش شهروندی کلیپ باشگاه سفیران نوروزی در فضای مجازی تا روز دهم فروردین با موضوع نوروز و حمایت از کالای ایرانی همچنین نماهنگ سلامت در فضای مجازی برای تقدیر از کادر درمان اجرا خواهد شد.

ملازینلی گفت: کلیپ قصه های شهروندی و نمایش های خیمه شب بازی تا 15 فروردین در فضای مجازی اجرا می شود علاوه بر آن مسابقه قصه گویی را در فضای مجازی داریم که تا 10 فروردین مهلت شرکت در این مسابقه است.

به گفته ملازینلی معرفی کتاب دهم فروردین و کلیپ ورقی از کویر تا 10 فروردین و کلیپ و پوستر مهربانی با طبیعت تا 13 فروردین از طریق فضای مجازی اجرا می شود.

وی اعلام کرد: دو برنامه شاخص فرهنگی این سازمان به نام های جشنواره تولیدات سازمان تا 15 فروردین و "خونه ننه آقا" تا دهم فروردین از طریق فضای مجازی و صدا و سیما برگزار می شود.

وی افزود: مجموعه بذنامه های ورزشی این سازمان تا 15 فروردین ماه در فضای مجازی در اختیار همشهریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر